آشنایی کودکان با داستان‌های قرآنی حیوانات در «باغ آیات»
کد خبر: 4049962
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹

آشنایی کودکان با داستان‌های قرآنی حیوانات در «باغ آیات»

خردسالان در غرفه باغ آیات بخش کودک نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با داستان حیواناتی که نام آنها در قرآن آمده است، آشنا می‌شوند.

آشنایی کودکان با حیوانات قرآنی با «باغ آیات»به گزارش خبرنگار ایکنا، خردسالان بالای 4 سال با حضور در بخش کودک بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با عنوان «باغ آیات» با حیواناتی که نام آنها در قرآن آمده است، آشنا می‌شوند.

در این بخش طی سانس‌های تعاملی با کودک، داستان‌های قرآنی توسط حجت‌الاسلام محمدصادق مقدسیان، عمو روحانی برنامه آفتاب گردون شبکه پویا همراه با عروسک‌هایی در قالب حیواناتی چون فیل، مورچه، زنبور، هدهد و...، ارائه می‌شود.

خردسالان با حضور در گیشه بلیط، بلیط رایگان دریافت می‌کنند و می‌توانند همرا با خانواده طی سانس 45 دقیقه‌ای از نمایش‌ها بهره‌مند شوند. هر سانس با ظرفیت حدود 50 خردسال (دو سانس پیش از اذان مغرب و عشا و سه سانس پس از اقامه نماز مغرب و عشا) برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن از 27 فروردین به مدت دو هفته در مصلای تهران پذیرای علاقه‌مندان به کلام وحی خواهد بود. این نمایشگاه در ۴۵ بخش و ۴۰ هزار مترمربع وسعت هر شب از ساعت ۱۷ تا ۲۳:۳۰ میزان شهروندان است.

همچنین به موازات نمایشگاه حضوری، نمایشگاه مجازی قرآن کریم نیز به نشانی iqfa.ir برپا شده است.

انتهای پیام
captcha