۳۵ محفل انس با قرآن در کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4049833
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

۳۵ محفل انس با قرآن در کردستان برگزار می‌شود

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان کردستان از برگزاری ۳۵ محفل انس با قرآن ویژه گرامیداشت امام حسن مجتبی(ع) در سطح استان کردستان خبر داد و گفت: از این تعداد شش محفل در شهر سنندج مرکز استان برگزار می‌شود.

نورعلی خزاعی رئیس شورای هیئات مذهبی کردستان

نورعلی خزاعی، رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: در راستای گرامیداشت ایام میلاد مبارک امام حسن مجتبی(ع) در استان کردستان ویژه‌برنامه‌های متنوعی از سوی هیئت‌های مذهبی استان تدوین شده است.

وی از برگزاری 35 محفل انس با قرآن ویژه گرامیداشت امام حسن(ع) در سطح استان کردستان خبر داد و افزود: از این تعداد شش محفل در مرکز استان کردستان برگزار می‌شود.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان کردستان بیان کرد: این محافل قرآنی به صورت همزمان در سراسر استان فردا شب، 28 فروردین‌ماه در سطح شهرستان‌های استان کردستان برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری ویژه برنامه جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) با حضور علما و روحانیون تشیع و تسنن خبر داد و گفت: این ویژه‌برنامه فردا شب، 28 فروردین‌ماه در خانه کُرد سنندج برگزار خواهد شد و یک افطاری ساده به شرکت‌کنندگان داده می‌شود.

خزاعی افزود: در این ویژه‌برنامه میلاد امام حسن مجتبی(ع) استاندار کردستان، نماینده ولی فقیه در استان و فرماندار سنندج و جمع دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی حضور خواهند یافت.

وی از توزیع غذای گرم به مناسبت میلاد کریم اهل بیت(ع) خبر داد و گفت: در شب میلاد این اختر تابناک امامت و ولایت شش هزار پرس غذای گرم بین مناطق حاشیه شهر سنندج توزیع خواهد شد که تمام هزینه این غذاها توسط خیرین استان کردستان تأمین شده است.

انتهای پیام
captcha