حل مشکلات کشور نیازمند روحیه مجاهدت است
کد خبر: 4047416
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴

حل مشکلات کشور نیازمند روحیه مجاهدت است

استاندار قم با اشاره به میراث ماندگار هشت سال دفاع مقدس برای کشور گفت: امروز نیز فائق آمدن بر مشکلات کشور، نیاز به روحیه مجاهدت و ایثارگری آن دوران دارد.

سیدمحمد تقی شاهچراغی، استاندار قمبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سیدمحمد تقی شاهچراغی، استاندار قم در نشست صمیمی با جمعی از پرسنل ایثارگر و جانباز که امروز 18 فروردین‌ماه برگزار شد، با اشاره به وظیفه و مسئولیت هر فرد در قبال جامعه و کشور، اظهار کرد: افراد باید در هر جایگاه شغلی که هستند، امانت‌دار وظیفه خود بوده و در راه خدمت رسانی به مردم تمام تلاش خود را بکار گیرند.

وی با بیان این که همه باید در برابر مسائل و مشکلات مردم دغدغه‌مند باشیم، ادامه داد: برای حل مشکلات در حوزه‌های مختلف، همه باید با دغدغه‌مندی و احساس تکلیف وارد میدان شوند.

شاهچراغی با تأکید بر لزوم توجه ویژه به مطالبات جامعه ایثارگران استان، ادامه داد: این مشکلات و مسائل باید دسته‌بندی و براساس اولویت مورد برسی قرار گرفته و مرتفع شود.

وی با اشاره به این که شرایط و فضای امروز کشور نیازمند روحیه همدلی، مجاهدت و ایثارگری دوران دفاع مقدس است، یادآور شد: باید همه در راه دفاع از نظام و انقلاب، روحیه ایثارگری و رزمندگی داشته باشیم و حل مشکلات کشور چه درون سازمانی و چه برون سازمانی را اولویت کاری خود قرار دهیم.

انتهای پیام
captcha