شهرکرد مهیای میزبانی از کنگره 10هزار شهید عشایری می‌شود
کد خبر: 4047347
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۱

شهرکرد مهیای میزبانی از کنگره 10هزار شهید عشایری می‌شود

ششمین جلسه هم‌اندیشی مسئولان کمیته‌های برگزاری کنگره ملی 10 هزار شهید جامعه عشایری کشور به میزبانی چهارمحال و بختیاری در سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) برگزار شد.

یادواره شهدا

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی سپاه استان، سردار علی‌محمد اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) ۱۷ فروردین در ششمین جلسه هم‌اندیشی مسئولان کمیته‌های برگزاری کنگره ملی 10 هزار شهید جامعه عشایری کشور که با حضور مسئولان کمیته‌های برگزاری کنگره و رئیس سازمان بسیج عشایری کشور برگزار شد، اظهار کرد: استان برای برگزاری نخستین کنگره ملی ۱۰ هزار شهید عشایری به میزبانی شهرکرد آماده می‌شود.

اکبری با بیان اینکه ۲۴ استان از سراسر کشور در این کنگره حضور خواهند داشت، افزود: آمادگی میزبانی از این برنامه فرهنگی در چهارمحال و بختیاری وجود دارد.

وی کنگره ملی ۱۰ هزار شهید عشایری کشور را کاری ارزشمند، بزرگ و ماندگار برشمرد و ادامه داد: این برنامه تحولی بزرگ را برای استان ما به همراه خواهد داشت.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) افزود: همه مؤسسات، نهادها و دستگاه‌ها باید برای برگزاری هر چه بهتر این برنامه تلاش کنند. کمیته‌های برگزاری کنگره ملی شهدا عشایری تشکیل و مکان برگزاری در فضای باز پیش‌بینی شده است.

اکبری با بیان اینکه برای برگزاری این برنامه به ظرفیت کل استان نیاز است، اظهار کرد: مسئولین کمیته‌ها باید سریع‌تر کار میدانی را آغاز کنند.

رونمایی از بارکد پویش صدقه به نیابت از شهدای جامعه عشایری

در ادامه، جاسم محمدی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: در پایان کنگره ملی 10 هزار شهید جامعه عشایری، صدقات جمع‌آوری شده از طریق این بارکد برای حمایت از خانواده‌های نیازمند در مناطق عشایری هزینه خواهد شد.

محمدی گفت: از اکنون تا پایان برگزاری کنگره، طرح‌های اطعام مهدوی، بهشت علی، سرپناه با هدف احداث 400 واحد مسکونی برای مددجویان با همکاری بسیج سازندگی استان،طرح آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و تهیه و تأمین 320 سری جهیزیه برای نوعروسان نیازمند اجرا می‌شود.

کنگره ملی شهدای جامعه عشایری کشور 29 اردیبهشت‌ماه 1401 به میزبانی شهرکرد به مدت سه شبانه روز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha