برگزاری رزمایش «مستضعفین، وارثین زمینند» در قزوین
کد خبر: 4044305
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹

برگزاری رزمایش «مستضعفین، وارثین زمینند» در قزوین

رزمایش «مستضعفین، وارثین زمینند» همراه با توزیع ۲۱۲ یخچال در بین نیازمندان قزوین در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان برگزار شد.

کمک به نیازمندان

به گزارش ایکنا از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی، فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین، در رزمایش «مستضعفین، وارثین زمینند» که روز گذشته ۲۸ اسفند در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین آمادگی ساخت هزار واحد مسکونی در استان قزوین را دارد.

وی با بیان اینکه همراهی و همکاری خوبی بین سپاه و دستگاه‌های اجرایی در استان قزوین وجود دارد، افزود: سپاه با همراهی دستگاه‌های اجرایی با تمام توان به دنبال خدمت رسانی به مردم است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در قالب رزمایش‌های خدمات رسانی متفاوت به مردم استان قزوین توانسته با مشارکت خیرین بیش از ۳۷۰ میلیارد تومان به نیازمندان کمک کند.

وی تاکید کرد: در رزمایش امروز ۲۱۲ یخچال با ارزش ۱۰ میلیارد ریال که ۵۰ درصد آن آورده سپاه و ۵۰ درصد نیز آورده کمیته امداد است در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

رفیعی در پایان اضافه کرد: سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با تمام توان و قدرت در کنار مردم است و دوشادوش مردم برای آسایش و راحتی این ولی نعمتان کشور تلاش خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha