ایجاد اشتغال برای بیش از ۴ هزار نفر در کرمان
کد خبر: 4043630
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳

ایجاد اشتغال برای بیش از ۴ هزار نفر در کرمان

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان از پرداخت تسهیلات و ایجاد اشتغال برای بیش از ۴ هزار نفر در یک سال گذشته در بخش‌های کشاورزی، روستایی، خدمات و صنعت در استان کرمان خبر داد.

یوسف پورواجد مدیر صندوق کارآفرینی استان کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید استان، یوسف پورواجد، مدیر صندوق کارآفرینی امید استان با اشاره به اینکه صندوق کارآفرینی امید از سال ۹۷ در حوزه تسهیلات روستایی آغاز به کار کرده است افزود: تسهیلات صندوق کارآفرینی امید در بخش‌های کشاورزی، صنعت، خدمات، ضروری و رفاهی پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: واگذاری یک‌هزار و ۳۹۸ فقره تسهیلات روستایی صندوق کارآفرینی امید استان با اعتباری بالغ بر ۱۴۴میلیارد تومان برای ۲هزار و ۱۰۱ در سال‌جاری ایجاد اشتغال کرده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کرمان از پرداخت ۷۲۴ فقره تسهیلات در بخش کشاورزی به مبلغ ۷میلیارد و ۳۰۶ میلیون تومان طی این مدت خبر داد و اظهار داشت: با پرداخت تسهیلات در بخش کشاورزی برای یک‌هزار و ۸۶ نفر در روستاهای این استان ایجاد اشتغال شده است.

پورواجد با اشاره به پرداخت ۲۵۹ فقره تسهیلات در بخش خدمات، گفت: در این بخش با پرداخت ۳۸ میلیارد و ۱۲۴ میلیون تومان برای ۳۹۰ نفر ایجاد اشتغال شده است. در حوزه صنعت نیز ۴۱۵ فقره تسهیلات با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد و ۲۴۲ میلیون و ۴۰۰هزار تومان برای ۶۲۵ نفر اشتغال ایجاد شده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کرمان با اشاره به تفاهم‌نامه شمسا و بنیاد برکت با صندوق کارآفرینی امید کرمان خاطرنشان کرد: در قالب تفاهم‌نامه شمسا ۴۲۳ فقره تسهیلات به مبلغ ۱۷میلیارد تومان و در قالب تفاهم‌نامه برکت ۶۰۱ فقره تسهیلات به مبلغ ۲۶میلیارد تومان طی یکسال اخیر پرداخت شده است.

انتهای پیام
captcha