کتاب انتشارات جهاد دانشگاهی اردبیل برگزیده جشنواره فناوری نانو شد
کد خبر: 4042757
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۳

کتاب انتشارات جهاد دانشگاهی اردبیل برگزیده جشنواره فناوری نانو شد

کتاب «نانوداروها و دارورسانی هوشمند» از انتشارات جهاددانشگاهی استان اردبیل، رتبه برتر ششمین جشنواره فناوری نانو دانشگاه آزاد اسلامی را کسب کرد.

انتشاراتبه گزارش ایکنا از اردبیل، مهران محمدی، مدیرمسئول انتشارات جهاددانشگاهی استان اردبیل، ۲۲ اسفندماه، با اعلام این خبر در اردبیل، اظهار کرد: کتاب «نانوداروها و دارورسانی هوشمند» از تولیدات انتشارات جهاددانشگاهی استان اردبیل، رتبه برتر ششمین جشنواره فناوری نانو دانشگاه آزاد اسلامی را کسب کرد.

وی افزودک این کتاب توسط دکتر غلامرضا ابراهیم زاده رجایی، عضو هیئت علمی گروه شیمی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل و ابوالفضل زکاوت، احسان ندایی و هاشم رستمیان، به ترتیب از دانش آموختگان فعال رشته‌های شیمی دارویی، میکروبیولوژی و علوم آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل به رشته تألیف درآمده است.

محمدی اظهار کرد: این کتاب در پنج فصل و 128 صفحه شامل مطالب جدید علم نانو در زمینه نانو داروها و داروسانی هوشمند است تا علم نانو را در ساخت داروها و رسیدن دارو به محل هدف به عنوان یک فناوری جدید در دهه‌های اخیر در بین محققین و متخصصین مطرح نماید.

وی خاطرنشان کرد: ششمین جشنواره فناوری نانو دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار و 75 محصول در حوزه فناوری نانو در آن رونمایی شده است.

مدیرمسئول جهاد دانشگاهی استان اردبیل خاطرنشان کرد: بنا بر اعلام مسئولان این جشنواره، 936 اثر به دبیرخانه ششمین جشنواره فناوری نانو دانشگاه آزاد اسلامی ارسال شده بود که از این تعداد، 460 مقاله، 18 اختراع، 21 ابتکار و نوآوری، 22 تحقیق، 292 پایان نامه، 26 ایده، 18 طرح پژوهشی و دانش‌بنیان، 25 کتاب، 6 مرکز تحقیقات، 44 محصول و 4 مورد مرتبط بوده است.

محمدی، این موفقیت را به مجموعه جهاد دانشگاهی و دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل تبریک گفت و اظهار کرد: مولفان این کتاب از چهره خوشنام حوزه‌های خود هستند و در آینده نیز در امتداد فعالیت‌های خود، کتاب دیگری منتشر خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha