سند اعتلای بسیج، نقشه راه تمدن‌سازی اسلامی است
کد خبر: 4042386
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۲
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

سند اعتلای بسیج، نقشه راه تمدن‌سازی اسلامی است

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان، نهاد بسیج را خط مقدم دشمن و انقلاب دانست و بیان کرد: سند اعتلای بسیج، نقشه راه تمدن‌سازی اسلامی خواهد بود.

سردار سید صادق حسینی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، سردار سید صادق حسینی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، 21 اسفندماه در اجلاسیه سالانه مجمع بسیجیان استان کردستان، بسیج را یک نعمت الهی دانست و اظهار کرد: مبتکر این فکر بلند، امام راحل (ره) بوده است. امام با اندیشه و فکر بلند خود این نهاد مقدس را بنیان نهاد و امروز بسیج موتور محرکه انقلاب و ناظر بی‌طرف برای جلوگیری از انحرافات بوده است.

وی افزود: مبنای بسیج، بخشی‌نگری یا رسیدگی به موضوعی خاص نیست بلکه بسیج برگرفته از احکام قرآنی، تدابیر امامین انقلاب، شورا و استفاده از نظرات نخبگان است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان، نهاد بسیج را خط مقدم دشمن و انقلاب دانست و بیان کرد: سند اعتلای بسیج، نقشه راه تمدن‌سازی اسلامی خواهد بود.

وی با اشاره به بیانات رهبری مبنی بر بهره‌گیری از نظرات افراد نخبه و کارشناس، افزود: بر این اساس، انجام امور در کارگروه‌ها و هیئت‌های اندیشه‌ورز و شناسایی افراد نخبه و شایسته و معرفی آن به جامعه، استفاده از ظرفیت آن‌ها و جمع‌بندی از نظراتشان باید مورد توجه قرار گیرد.

سردار حسینی با تأکید بر عملیاتی شدن جهاد تبیین در جامعه، گفت: جهاد در یک سطح بالایی قرار دارد و به معنای آن است که تمام موضوعات جامعه به صورت عملی نه شعاری باید بررسی، تبیین و روشنگری شود.

وی تأکید کرد: برد عملیات روانی جنگ نرم دشمن علیه انقلاب به آنجا کشیده که خوب را بد، زشت را به جای زیبا و حرام را جای حلال قرار داده است و حاکمیت دوران ستمشاهی که لجن‌زاری از بدی‌ها بر جامعه و کشور ما ساری و جاری کرده بود را خوب جلوه می‌دهند و این همه کار شایسته در انقلاب را نادیده می‌گیرد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان یادآور شد: همه ما به ویژه مسئولان باید شایستگی‌های نظام و انقلاب را در جامعه بازگو کرده و زمینه را برای نابودی توطئه‌های دشمنان بیش از پیش فراهم کنیم که بسیج می‌تواند در این عرصه نیز پیشران باشد.

انتهای پیام
captcha