برپایی خیمه‌های معرفت در ۲۰ نقطه استان
کد خبر: 4042183
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۸

برپایی خیمه‌های معرفت در ۲۰ نقطه استان

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان با اشاره به برپایی خیمه‌های معرفت در ۲۰ نقطه استان، گفت: در ایام نوروز ۵۰ مبلغ از خارج استان برای ترویج معارف دینی در سطح استان لرستان حضور می‌یابند.

حجت‌الاسلام محمدجواد عباس‌زاده،  معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستانحجت‌الاسلام محمدجواد عباس‌زاده،  معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به راه‌اندازی کاروان شادی از امامزاده زید ابن‌ علی(ع) خرم‎آباد به سمت مصلی الغدیر در سالروز ولادت منجی عالم بشریت، اظهار کرد: با توجه به تقارن نیمه شعبان با روز جمعه دعای پرفیض ندبه در ۲۴ امامزاده استان لرستان برگزار می‌شود.

وی از برگزاری یک جشن ویژه با حضور مسئولان در الیگودرز به اهتمام اوقاف و امور خیریه استان لرستان خبر داد و افزود: طرح آرامش بهاری ویژه ایام نوروز نیز از روز نیمه شعبان در سطح استان لرستان آغاز و تا ۱۴ فروردین ادامه دارد.

عباس‌زاده از برپایی خیمه‌های معرفت در ۲۰ نقطه استان لرستان از ۲۵ اسفند تا ۱۴ فروردین خبر داد و گفت: این خیمه‌های معرفت علاوه بر بقاع متبرکه در برخی اماکن از جمله قلعه فلک‌الافلاک که تردد مسافران نوروزی تمرکز جمعیتی وجود دارد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برپا خواهند شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان لرستان با اشاره به جزئیات برپایی خیمه‌های معرفت، اظهار کرد: خیمه‌های معرفت در قالب غرفه‌های متنوع علاوه بر ایجاد برنامه‌های شاد فرهنگی به نشاط معنوی در جامعه کمک می‌کنند.

عباس‌زاده با اشاره به برپایی غرفه «قرآن بخوان و جایزه ببر» در خیمه‌های معرفت اوقاف و امور خیریه استان لرستان، گفت: غرفه‌های مهدویت، حجاب و عفاف و پاسخگویی به شبهات و سؤالات شرعی از دیگر غرفه‌هایی است که ذیل خیمه‌های معرفت در ۲۰ نقطه استان لرستان برپا خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان لرستان گفت: با هدف گسترش معارف فرهنگی و نشاط معنوی در جامعه علاوه بر بهره‌گیری از ظرفیت علما و روحانیت استان لرستان ۵۰ مبلغ از استان‌های دیگر به استان لرستان اعزام و از ۲۵ اسفند تا ۱۴ فروردین در استان حضور دارند.

انتهای پیام
captcha