چراغانی مسجد مقدس جمکران در آستانه نیمه شعبان
کد خبر: 4042177
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸

چراغانی مسجد مقدس جمکران در آستانه نیمه شعبان

همزمان با اعیاد شعبانیه و در آستانه عید نیمه شعبان، واحد برق مسجد مقدس جمکران اقدام به چراغانی این مکان مقدس با استفاده از 14 هزار لامپ و هفت هزار متر ریسه کرده است.

چراغانی مسجد مقدس جمکرانبه گزارش ایکنا از قم، مسجد مقدس جمکران در اعیاد شعبانیه و در آستانه عید نیمه‌ شعبان میزبان صدها هزار عاشق و منتظر ظهور امام مهدی(عج) خواهد بود و به همین مناسبت تدابیری در حوزه‌های مختلف برای خدمت‌رسانی شایسته به این زائرین اتخاذ شده است.

خادمین واحد برق این مکان مقدس در این ایام مشغول چراغانی و ریسه‌بندی صحن‌های این مکان مقدس برای عید بزرگ نیمه شعبان هستند.

طراحی و آماده‌سازی امکانات روشنایی و چراغانی مسجد مقدس جمکران برای امسال، از نیمه شعبان سال گذشته آغاز شده و هم‌اکنون این مکان مقدس آماده پذیرایی از زائرین برای جشن بزرگ نیمه شعبان است.

بنابر اعلام واحد برق مسجد مقدس جمکران حدود 14 هزار لامپ و هفت هزار متر ریسه برای چراغانی مسجد مقدس جمکران در ایام نیمه شعبان استفاده شده است.

سرویس تابلوها و پست‌های برق، بازسازی و اصلاح کابل‌های برق، اصلاح و بهسازی و تقویت ژنراتورهای برق از دیگر اقدامات در آستانه نیمه شعبان بوده است.

طراحی و اجرای کامل این اقدامات توسط خادمین افتخاری مجموعه واحد برق مسجد مقدس جمکران صورت گرفته است؛ در حال حاضر حدود 80 نیروی افتخاری و رسمی در زمینه چراغانی مسجد مقدس جمکران و تأمین برق فعال هستند.

انتهای پیام
captcha