اعلام نتایج «جشنواره زمستان شاد» در اردبیل
کد خبر: 4041731
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴

اعلام نتایج «جشنواره زمستان شاد» در اردبیل

مدیر سازمان دانش‌آموزی اردبیل از اعلام نتایج منتخبین مرحله استانی جشنواره «زمستان شاد» در قالب ۶ پویش در استان خبر داد.

اعلام نتایج «جشنواره زمستان شاد» در اردبیلپرویز اصغری، مدیر سازمان دانش آموزی استان اردبیل، در گفتگو با ایکنا از اردبیل، از اعلام نتایج منتخبین مرحله استانی جشنواره «زمستان شاد» در قالب ۶ پویش در استان خبر داد و اظهار کرد: حفظ و حراست از فرهنگ و آرمان‌های یک ملت از اولویت‌های فعالیت‌های فرهنگی، تربیتی است.

وی بیان کرد: سازمان دانش آموزی یکی از متولیان امر تربیت اجتماعی دانش آموزان، برگرفته از فرهنگ و تمدن اسلامی ایرانی است که برنامه‌های خود را در راستای تحقق بسته تحولی هر دانش آموز، یک نقش اجتماعی، در قالب جشنواره‌های فصلی انجام می‌دهد.

اصغری، دهه بصیرت، یاوران انقلاب، بوسه بر بهشت(بوسه بر دستان پدر ومادر)، سپاس مربی، جشن نیکوکاری و جشن تولد زمین را از محور‌های این جشنواره عنوان کرد و گفت: اعضای پیشتازان تمام دوره‌های تحصیلی این استان، در این جشنواره مشارکت فعالانه داشتند.

مدیر سازمان دانش آموزی استان اردبیل، ادامه داد: از میان آثار رسیده به دبیرخانه استانی، پس از بررسی و ارزیابی توسط داوران،۳۰ نفر به عنوان برگزیده استانی انتخاب و نفرات اول هر یک از محور‌های جشنواره نیز به مرحله کشوری راه یافتند.

گفتنی است؛ با توجه به شرایط کرونایی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، برای هر یک از برگزیدگان استانی لوح تقدیر و هدایا تهیه و به محل سکونت آنان ارسال شد.

انتهای پیام
captcha