جشنواره«بیرق ظهور» در رفسنجان برگزار می‌شود
کد خبر: 4041638
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶

جشنواره«بیرق ظهور» در رفسنجان برگزار می‌شود

به مناسبت ایام نیمه شعبان و در راستای ترویج معارف مهدوی، جشنواره «بیرق ظهور» از سوی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری رفسنجان و همکاری بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود‌(عج) در رفسنجان برگزار می‌شود.

جشنواره بیرق ظهور

به گزارش ایکنا از کرمان، به مناسبت ایام نیمه شعبان و در راستای ترویج معارف مهدوی و تداوم جشن‌های نیمه شعبان در سطح کوچه‌ها و محله‌های شهر، جشنواره«بیرق ظهور» از سوی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری رفسنجان و همکاری بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود‌(عج) برگزار می‌شود.

مردم رفسنجان در قالب هیئت‌های مذهبی، مساجد، گروه دوستان و فامیلی، انجمن‌ها،کانون‌های فرهنگی تربیتی و سایر تشکل‌ها و گروه‌های فرهنگی، اجتماعی‌، اقتصادی، هنری وغیره جهت شرکت در این جشنواره می‌توانند در اجرای برنامه‌های خود با در نظر گرفتن نکات و راهنمایی‌ که در قسمت امتیازات ویژه آورده می‌شود شانس خود را برای کسب رتبه برتر در این جشنواره فرهنگی بالا ببرند.

علاقه‌مندان برای شرکت در جشنواره تا 5 فروردین ماه فرصت دارند مراسم، برنامه‌ها و ایده‌های اجرایی در کوچه یا محله خود را در قالب عکس نوشته‌، کلیپ کوتاه، مستند کوتاه‌ و پاورپوینت به شماره واتساپ 09030720410 ارسال کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این جشنواره می‌توانید به لینک https://digiform.ir/beiraghezohoor مراجعه کنید.

در پایان به گروه‌ها و مجموعه‌های برگزیده جشنواره به ترتیب رتبه‌بندی جوایزی اهدا خواهد شد و از سایر شرکت کنندگان با اهدا هدایای معنوی تقدیر می‌شود.

انتهای پیام
captcha