مراسم تجلیل از پاسداران نمونه کردستان برگزار شد
کد خبر: 4040974
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹

مراسم تجلیل از پاسداران نمونه کردستان برگزار شد

مراسم تجلیل از پاسداران نمونه سال ۱۴۰۰ سپاه بیت المقدس کردستان شب گذشته برگزار شد.

اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان شامگاه گذشته، 15 اسفندماه در مراسم تجلیل از پاسداران نمونه سال ۱۴۰۰ سپاه بیت المقدس کردستان، با تبریک میلاد با سعادت حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و روز پاسدار اظهار کرد: پاسداران حافظان راه امام خمینی(ره) و شهدا و پا در رکاب رهبر معظم انقلاب در همه مقاطع و دوره‌ها هستند.

وی افزود: نهاد مقدس سپاه مانند نگینی درخشان از آغار تأسیس تاکنون یک صدقه جاریه و یک نهاد خدمتگزار بوده که در جهت رشد و تعالی و صدور پیام انقلاب به جهانیان عمل کرده است.

استاندار کردستان بیان کرد: نهادهای زیادی در کشور به عنوان نهاد انقلابی فعالیت دارند و ثمرات و خدمات ارزشمندی ارائه کرده‌اند، اما تنها نهادی که در دوران دفاع مقدس و در یک جنگ طولانی افتخارات بی‌نظیری در تاریخ ایران به جا گذاشت سپاه بود.

وی افزود: نهادی که در دهه پنجم حیات خود شهدای گرانقدری را تقدیم نظام و انقلاب و امنیت کشور کرده است سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و من به عنوان خادم مردم کردستان از سپاه و مجموعه خدوم این نهاد تقدیر و قدردانی می‌کنم.

استاندار کردستان یادآور شد: امروز سپاه علاوه بر خدمات بزرگی که در سطح بین‌المللی و ملی انجام می‌دهد حضوری زنده و پویا در کردستان دارد و خدمات ارزنده‌ای را به مردم در بخش‌های مختلف ارائه می‌دهد.

انتهای پیام
captcha