ثبت‌نام هفدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک به حفاظ در کرمانشاه
کد خبر: 4039112
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹

ثبت‌نام هفدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک به حفاظ در کرمانشاه

ثبت‌نام هفدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم در کرمانشاه همزمان با انشتار لینک ثبت‌نام این آزمون از سوی سازمان دارالقرآن الکریم آغاز شد.

هفدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک به حفاظ

حجت‌الاسلام سیدهادی شاه‌محمدی، سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از آغاز ثبت‌نام هفدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم در کرمانشاه همزمان با انتشار لینک ثبت‌نام این آزمون از سوی سازمان دارالقرآن الکریم خبر داد.

وی افزود: حفاظ علاقه‌مند به حضور در این دوره قبل از آغاز ثبت‌نام، پس از اسکن مدارک خود با توجه به حجم و اندازه مورد نظر که در جدول راهنمای آزمون که بر روی پایگاه تلاوت مندرج شده است، اقدام کنند.

حجت‌الاسلام شاه‌محمدی تصریح کرد: آزمون تخصصی طرح اعطای مدرک به حفاظ قرآن کریم در رشته‌های ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و ۳۰ جزء قرآن کریم و در مقاطع همترازی با مدارک دیپلم تا دکترا است.

سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: آزمون تخصصی اعطای مدرک به حفاظ در دو مرحله کتبی و شفاهی برگزار می‌شود که بخش شفاهی آزمون شامل تجوید، وقف و ابتدا، صوت و لحن و حسن حفظ است.

وی در پایان زمان آغاز ثبت‌نام در این دوره تخصصی را از ابتدای اسفندماه دانست و اظهار کرد: ثبت‌نام در هفدهمین دوره آزمون تخصصی اعطای مدرک به حفاظ تا ۲۵ اسفندماه ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha