سلامت دانش‌آموزان؛ اولویت اول اعزام کاروان‌ راهیان نور
کد خبر: 4037736
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۷

سلامت دانش‌آموزان؛ اولویت اول اعزام کاروان‌ راهیان نور

مدیرکل آموزش‌و‌پرورش استان کردستان ایمنی و سلامت دانش‌آموزان را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کاری آموزش‌و‌پرورش دانست و اظهار کرد: در اجرای برنامه‌های حوزه بسیج، اعزام کاروان‌های راهیان نور، مسابقات و فعالیت‌ها باید به این موضوع توجه ویژه‌ای شود.

نشست هماهنگی بسیج دانش‌آموزی کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، نشست هماهنگی ستاد بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان با دستور کار برنامه‌ریزی و هماهنگی برای اجرای پویش ایران سبز(روز درختکاری)، برگزاری مسابقات استانی فوتسال بسیج، بازرسی از کمیته‌های پشتیبانی بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان شهرستان‌ها و مناطق و اجرای طرح شهید بهنام محمدی شامگاه گذشته، یکم اسفندماه در اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

رشید قربانی، مدیرکل آموزش‌و‌پرورش استان کردستان در این نشست ایمنی و سلامت دانش‌آموزان را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کاری آموزش‌و‌پرورش دانست و اظهار کرد: در اجرای برنامه‌های حوزه بسیج و در ایاب و ذهاب دانش‌آموزان، اعزام کاروان‌های راهیان نور و مسابقات و فعالیت‌ها باید به این موضوع توجه ویژه‌ای شود.

وی با تأکید بر اجرای کیفی برنامه‌ها، یکی دیگر از اقدامات مهم دبیرخانه بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان را تهیه و تنظیم گزارش برنامه‌ها به منظور ارائه به مراجع و مستندسازی فعالیت‌ها ذکر و بیان کرد: نظارت و ارزیابی موجب ارتقا و تلاش مجموعه می‌شود.

مدیرکل آموزش‌و‌پرورش استان کردستان با اشاره به تأکیدات صورت گرفته در سند تحول بنیادین در خصوص فعالیت تشکل‌های دانش‌آموزی، ادامه داد: فعالیت تشکل‌های دانش‌آموزی در راستای نهادینه کردن موضوعات تربیتی، اجتماعی و دینی مؤثر است و باید تلاش شود که برنامه‌های خوبی اجرایی شود.

سعید شعبانی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه در شرایط کرونا به دلیل وضعیت موجود، برخی از برنامه‌ها به صورت حضوری نبوده و از ظرفیت فضای مجازی برای اجرای آن‌ها استفاده شده است، ابراز امیدواری کرد: با بهتر شدن شرایط برنامه‌ها کیفی‌تر برگزار و با ارزیابی اقدامات کمیته‌های پشتیبانی بسیج دانش‌آموزی شهرستان‌ها و مناطق استان، فعال‌تر اقدام شود.

گفتنی است؛ برنامه‌ریزی برای برگزاری مجمع عالی یک روزه بسیج دانش‌آموزی با حضور مسئولان کشوری و استانی در دهه سوم اسفند ماه جاری، همایش دو روزه فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج دانش‌آموزان و برگزاری مرحله استانی مسابقات فوتسال دانش‌آموزان پسر دوره دوم متوسطه از دیگر برنامه‌های این نشست بود که پیرامون نحوه برگزاری آن‌ها بحث و تبادل نظر و تصمیم‌گیری شد.

انتهای پیام
captcha