«خط‌شکن» نوروز به شبکه مستند می‌رود
کد خبر: 4037603
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴

«خط‌شکن» نوروز به شبکه مستند می‌رود

«خط‌شکن» مستندی 26 قسمتی درباره قهرمانان کشور است که ایام نوروز روی آنتن شبکه مستند خواهد رفت.

ایمان گودرزی، مستندساز در گفت‌و‌گو با ایکنا درباره کارهای جدید خود گفت: اخیراً ساخت مجموعه‌ای مستند با عنوان «خط‌شکن» را به پایان رسانده‌ام. این کار مراحل فنی را طی می‌کند و در ایام نوروز روی آنتن شبکه مستند خواهد رفت. هر قسمت از این مجموعه 30 دقیقه خواهد بود.

وی افزود: این مستند درباره قهرمانانی است که مردم آنها را کمتر می‌شناسند، چراکه ورزشی که از آنها انجام می‌دهند چندان برای عموم مردم شناخته شده نیست. این کار 15 قسمت خواهد داشت و در هر قسمت یکی از قهرمانان این سرزمین محور داستان خواهد بود. لازم به ذکر است تنها یک قسمت مجموعه در تهران فیلمبرداری شده و دیگر قسمت‌های آن در دیگر شهرهای ایران جلوی دوربین رفته است.

گودرزی تاکید کرد: علاوه بر کارگردانی، تهیه این سریال را هم بر عهده دارم. موضوع و محور این کار به نوعی به ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هم نظر دارد اما تلاش کرده این معنا را در قالب مستندی ورزشی به مخاطب منتقل کند.

گودرزی درباره مستند «از زمین خاکی» هم چنین توضیخ داد: فصل دوم این مجموعه اخیرا از شبکه مستند روی آنتن رفته است. در این مجموعه 26 قسمتی به بحث تولید در مناطق محروم توجه می‌شود. این مجموعه نیز نشان می‌دهد برخی از افراد با حداقل از امکاناتی که در اختیارشان است توانسته‌اند به درآمد بسیار خوبی دست پیدا کنند.

انتهای پیام
captcha