برنامه زمان‌بندی نشست‌های رویداد «چهار فصل قرآنی»
کد خبر: 4035992
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰

برنامه زمان‌بندی نشست‌های رویداد «چهار فصل قرآنی»

عنوان و زمان‌بندی نشست‌های رویداد فرهنگی هنری چهار فصل قرآنی با موضوع شادی و نشاط در قرآن منتشر شد.

رویداد چهارفصل قرآنی

به گزارش ایکنا، دبیرخانه رویداد فرهنگی هنری چهار فصل قرآنی طی اطلاعیه‌ای برنامه نشست‌های این طرح برای فصل زمستان را منتشر کرد

موضوع فصل زمستان این رویداد، شادی و نشاط در قرآن کریم است که در مجموع هشت نشست با موضوع هویت زن از منظر الگو‌های قرآنی و ۳ نشست تدبر در قرآن کریم با موضوع شادی و نشاط برگزار خواهد شد.

جدول زمان‌بندی این نشست‌ها به شرح ذیل است:

برنامه زمان‌بندی نشست‌های رویداد چهارفصل قرآنی

در رویداد فرهنگی هنری چهار فصل قرآنی، با توجه به رویداد‌های مهم هر فصل از سال، به موضوع خاصی اختصاص یافته است و تمامی برنامه‌های اجرایی در این رویداد حول آن موضوع خواهد بود و مخاطبان نیز تمامی دانشجویان علاقه‌مند به موضوع هستند.

بر همین اساس، تمامی علاقه‌مندان به رویداد‌های فرهنگی و هنری می‌توانند ضمن عضویت در شبکه فعالان قرآنی دانشجویی از طریق پایگاه اینترنتی www.isqa.ir در این طرح شرکت کنند.

در این طرح، بخش‌های مختلفی از جمله برگزاری نشست‌های مختلف قرآنی، مسابقه کتابخوانی، جلسات تدبر در قرآن، فراخوان آثار هنری و آموزش‌های مختلف در حوزه مهارت‌های فردی برای دانشجویان در نظر گرفته شده است تا ضمن آشنایی با موضوع فصل و ارتباط آن با قرآن، مجموعه‌ای از مهارت‌های فردی را نیز در کنار این مفاهیم آموزش ببینند.

رویداد چهارفصل قرآنی

انتهای پیام
captcha