دوره «روایتگری در زیلو و صنایع دستی» در میبد برگزار می‌شود
کد خبر: 4035211
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷

دوره «روایتگری در زیلو و صنایع دستی» در میبد برگزار می‌شود

دومین دوره «روایتگری در زیلو و صنایع دستی» با تدریس استاد مظفری از اساتید برجسته نساجی و زیلو به همت جهاددانشگاهی استان یزد در شهرستان میبد برگزار می‌شود.

دوره «روایتگری در زیلو و صنایع دستی» در میبدبه گزارش ایکنا از یزد، دومین دوره «روایتگری در زیلو و صنایع دستی» با تدریس استاد مظفری از اساتید برجسته نساجی و زیلو به همت خوشه زیلو و همکاری طرح مشاغل خانگی استان یزد در میبد برگزار می‌شود.

زمان برگزاری این دوره روز پنج شنبه جاری، 21 بهمن ماه و به مدت چهار ساعت اعلام شده است و علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های 32342433 و یا 31622011 تماس بگیرند.

همچنین دوره آموزشی «طراحی زیلو» به همت خوشه زیلو و طرح مشاغل خانگی استان ویژه علاقه‌مندان با سرفصل‌هایی از جمله اصول طراحی زیلو، هم نشینی رنگ‌ها در زیلو، نقوش زیلو و سلایق بازار زیلو و به مدت 6 ساعت برگزار خواهد شد.

علاقه مندان برای شرکت در این دوره تا 19 بهمن ماه جاری فرصت دارند نسبت به ثبت نام در این دوره از طریق تماس با شماره تلفن‌های مذکور اقدام کنند.

دوره آموزشی طراحی زیلو، روز پنجشنبه، 21 بهمن ماه جاری در مسجد جامع یزد با حضور متقاضیان شرکت در این دوره برگزار خواهد شد و از متقاضیان زیلوبافی طرح ملی مشاغل خانگی نیز برای شرکت در این دوره دعوت به عمل آمده است.

یادآور می‌شود طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان یزد به همت جهاددانشگاهی استان یزد و همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در حال برگزاری است.

انتهای پیام
captcha