اعلام فراخوان طرح «ايده‌پردازی و دریافت ایده‌های مردمی در مناسبت‌ها» در کردستان
کد خبر: 4031277
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴

اعلام فراخوان طرح «ايده‌پردازی و دریافت ایده‌های مردمی در مناسبت‌ها» در کردستان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان اعلام فراخوان طرح «ايده‌پردازی و دریافت ایده‌های مردمی در مناسبت‌ها» در کردستان خبر داد و گفت: ایده‌های برتر مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

حجت الاسلام سیدمحمد سادات نماینده ولی فقیه در استان کردستان

حجت‌الاسلام محمد سادات، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان، در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص برگزاری مراسم و مناسبت‌های انقلابی به صورت مردمی و به‌كارگيری ابتكارات و خلاقيت‌های جوانان انقلابی، طراوت و تازگی بخشيدن به مراسم و مناسبت‌ها، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در نظر دارد، به منظور برقررای رابطه دوسويه و تعامل سازنده با مردم ايران اسلامی و دريافت ايده‌ها، نظرات و پيشنهادات آن‌ها در امر خطير بزرگداشت مراسم و مناسبت‌های انقلابی و مذهبی، طرح جمع‌آوری ايده‌های مردمی را به صورت اينترنتی اجرايی می‌کند.

وی افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در قالب یک فراخوان عمومی در آستانه چهل‌و‌سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و شناخت ایده‌های خلاقانه و طرح‌های نوآورانه در خصوص مراسم و مناسبت‌های یوم‌الله 22 بهمن، 13 آبان، روز قدس، اعیاد شعبانیه و ... به جمع‌آوری ایده‌های نو و پیشنهادهای کاربردی درباره بخش‌های مختلف مراسم و مناسبت‌ها اقدام کرده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: این شورا جهت مشارکت هر چه بیشتر هموطنان انقلابی و مردم ایران، سامانه ایده‌پردازی مراسم و مناسبت‌ها را در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی راه‌اندازی کرده است.

وی افزود: در این راستا با توجه به لزوم سنجش شرايط لازم برای اجرای این طرح از مردم دعوت می‌شود در طرح آزمایشی که فرم مربوط به آن، از طریق لینک https://survey.porsline.ir/s/Yx9fiaAt قابل دسترسی است، مشارکت کنند.

حجت‌الاسلام سادات یادآور شد: ایده‌ها و نظرات ارزشمند می‌تواند زمینه‌ساز برنامه‌ریزی‌های مؤثر برای این نهاد مردمی باشد، لذا از ایده‌های برتر تقدیر به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام
captcha