اعطای تسهیلات مشاغل خانگی در لامرد
کد خبر: 4028237
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۱

اعطای تسهیلات مشاغل خانگی در لامرد

مدیر جهاددانشگاهی لامرد از اعطای تسهیلات کم بهره جهت راه‌اندازی و گسترش کسب و کار مشاغل خرد و خانگی به متقاضیانی که در طرح مشاغل خانگی جهاددانشگاهی شرکت کرده بودند، خبر داد.

تسهیلات خانگی، جهاددانشگاهی لامرد، مهدی علیپور به گزارش ایکنا از فارس، مهدی علی‌پور، مدیر جهاددانشگاهی لامرد امروز، 22 دی در جمع خبرنگاران گفت: با حضور وحید خاوئی، مدیر عامل بنیاد علوی کل کشور تسهیلات کم بهره جهت راه‌اندازی و گسترش کسب و کار مشاغل خرد و خانگی به متقاضیانی که در طرح مشاغل خانگی جهاددانشگاهی شرکت کرده بودند، اعطا شد.

وی تصریح کرد: در راستای شعار سال 1400 تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، در دهه ولایت و امامت سال جاری دفتر نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی و مرکز آموزشی جهاد دانشگاهی لامرد در خصوص گسترش فرهنگ شغل خانگی از متقاضیانی که قصد راه‌اندازی مشاغل خانگی و خرد را داشتند، ثبت‌نام به عمل آورد.

علی‌پور بیان کرد: پس از بررسی‌ها و پیگیری‌ها با حضور خاوئی، مدیر عامل بنیاد علوی کشور این تسهیلات به 167 نفر متقاضی این طرح در شهرستان لامرد اعطا شد.

مدیر جهاددانشگاهی شهرستان لامرد اضافه کرد: 98 متقاضی شهرستان مهر نیز پس از بررسی طرح‌ها جهت انجام تکمیل پرونده وام فراخوان زده خواهند شد.

علی‌پور ادامه داد: برگزاری کارگاه کارآفرینی با حضور کارآفرین برتر کشور جهت توانمندسازی متقاضیان مشاغل خانگی و خرد لامرد و مهر در حوزه کسب و کار و فروش محصولات در آینده نزدیک توسط مرکز آموزشی جهاد دانشگاهی لامرد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha