سرعین ظرفیت مناسبی برای معرفی محصولات مشاغل خانگی دارد
کد خبر: 4028034
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹

سرعین ظرفیت مناسبی برای معرفی محصولات مشاغل خانگی دارد

شهردار سرعین گفت: حضور طیف وسیعی از گردشگران داخلی و خارجی در شهر سرعین، بستر مناسبی برای معرفی محصولات مشاغل خانگی فراهم می‌کند.

سرعین ظرفیت مناسبی برای معرفی محصولات مشاغل خانگی داردبه گزارش ایکنا از اردبیل، صاحبعلی رام، شهردار سرعین، ۲۱ دی‌ماه، در دیدار با مسئول دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان اردبیل با ارائه گزارشی از ظرفیت‌های طبیعی و گردشگری این شهرستان اظهار کرد: سرعین به‌دلیل برخورداری از جاذبه‌های طبیعی از جمله قرار گرفتن در دامنه کوه سبلان و چشمه‌های آبگرم طبیعی، هر ساله پذیرای گردشگران خارجی و داخلی می‌باشد که به همین خاطر بستر مناسبی برای معرفی محصولات مشاغل خانگی بومی استان فراهم می‌شود.

وی از آمادگی شهرداری سرعین برای اجرای هرچه بهتر طرح ملی توسعه مشاغل خانگی و پایدارسازی این مشاغل خبر داد و تصریح کرد: با وجود هتل‌های مطابق با استانداردهای ملی و بین‌المللی در سرعین، برگزاری دوره‌ها و نشست‌های ملی در اختیار امکان پذیر  است که این ظرفیت می‌تواند در حوزه مشاغل خانگی نیز مورد استفاده قرار گیرد.

رام خاطرنشان کرد: در صورت نیاز می‌توانیم ساختار و فضاهای لازم جهت برگزاری نمایشگاه مشاغل خانگی در این شهر توریستی را مهیا کنیم.

گفتنی است؛ میثم ضارب‌نیا، مسئول دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل استان اردبیل نیز در این دیدار با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در این دبیرخانه، ابراز امیدواری کرد تا به افزایش رونق کسب و کار در سرعین و همچنین افزایش نرخ اشتغال این شهر نیز کمک موثری نماید.

انتهای پیام
captcha