مسئولان سخن مردم را بشنوند
کد خبر: 4027916
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵

مسئولان سخن مردم را بشنوند

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه شرایط کرونایی محدودیت دارد، اما ممنوعیتی برای برگزاری دیدارهای مردمی وجود ندارد، گفت: مطالبه مردم از مسئولان این است که حرفشان را بشنوند.

مهدی طاهری، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز به گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر شیراز، مهدی طاهری، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز امروز، 21 دی در پاسخ به این سئوال که چرا برخی از مدیران ستادی شهرداری دیدارهای مردمی خود را با بهانه کرونا لغو کرده‌اند، گفت: شرایط کرونایی محدودیت دارد اما ممنوعیتی برای برگزاری دیدارهای مردمی وجود ندارد.

وی تصریح کرد: می‌توان زمان، تعداد مراجعان مردمی و فاصله‌گذاری را مدیریت کرد تا مشکلی ایجاد نشود اما دیدارها باید برگزار شود.

طاهری با اشاره به برگزاری میز خدمت در شورا افزود: تمایلی به ایجاد شرایط عدم رعایت فاصله نداریم اما مردم گرفتاری زیادی دارند و زمانی که شرایط ایجاد می‌شود فضا شلوغ می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه عدم برگزاری دیدارها جای سئوال دارد، افزود: برای پیگیری این موضوع در قالب استعلام اقدام شده مبنی بر اینکه برنامه دیدارهای عمومی شهردار شیراز و دیگر مسئولان برگزار شود.

وی با تصریح اینکه تاکید مقام معظم رهبری بر دولت حجت‌الاسلام رئیسی و جریان انقلاب اسلامی این بوده که مردمی باشند، گفت: مطالبه مردم از مسئولان این است که حرفشان را بشنوند، اگر بتوانیم کاری انجام دهیم اگر امکانش نیز نیست صادقانه به مردم بگوییم.

انتهای پیام
captcha