پایگاه‌های مقاومت درون‌شهری تقویت شوند
کد خبر: 4027591
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱

پایگاه‌های مقاومت درون‌شهری تقویت شوند

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: پایگاه‌های مقاومت درون‌شهری باید تقویت شوند، چراکه نقش مهمی در تأمین امنیت و تربیت دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی، امروز، 20 دی‌ماه در دوره توانمندسازی فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: مسئله مقاومت همواره در بحث‌های اقتصادی، سیاسی، نظامی و فرهنگی بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی  بیان کرد: بعد از آنکه پای استعمار به کشورهای دیگر رسید متأسفانه بعد از جنگ جهانی دوم آسیب‌های زیادی بر پیکر انسانی وارد شد و وحشت بسیاری بر دنیا غالب شد و همراه با مکر و حیله دشمنان دیگر مقاومتی احساس نمی‌شد و یک حالت انفعالی وجود داشت و بیش از همه جهان اسلام دچار آسیب شد.

وی با بیان اینکه در آن شرایط انگیزه‌های مقاومت در هم شکسته شد، افزود: مسلمانان در آن زمان نمی‌توانستند سر خود را بالا بگیرند، به‌طوری که در مقابل آنچه که بر سر مردم می‌آمد هیچ‌کس پاسخگو نبود و دین و عقیده و همه چیز مردم را از بین بردند.

عبادی با بیان اینکه اگر انقلاب اسلامی رخ نمی‌داد معلوم نبود چه بر سر نه تنها مردم ایران بلکه دنیا می‌آمد و دشمن قبل از انقلاب به دنبال از بین بردن تاریخ اسلام بود، تصریح کرد: خداوند با به پیروزی رساندن انقلاب اسلامی دین خود را یاری کرد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه این انقلاب به تعبیر امام راحل یک معجزه است که به لطف خدا این پایگاه مقاومت در مقابل ظلم جهانی حاصل شد، اظهار کرد: امروز مسئله مقاومت که از ایران سرازیر شده در همه جای دنیا تأثیر گذاشته است.

وی با بیان اینکه کشورهای مختلفی از جمله یمن امروز با دست خالی در مقابل استکبار جهانی ایستاده‌اند و مقاومت هم در انسان و هم در اسلام ریشه دارد، تصریح کرد: پایگاه‌های مقاومت درون‌شهری باید تقویت شوند، چراکه نقش مهمی در تأمین امنیت و تربیت دارند.

عبادی بیان کرد: مسجد مادر همه امور است و جایگاه بالایی دارد و باید همه از این فرصت جهت مقابله با جهان‌خواران و بیگانگان استفاده کنند، اگر حاج قاسم و حاج قاسم پرورها نباشند معلوم نیست چه بر سر این ملت‌ها بیاورند. بنابراین مقاومت یک اصلی در نظام خلقت و فطری و عقلی و شرعی و یک مسئله انسانی است.

انتهای پیام
captcha