«بی‌بی جان» آماده پخش شد + فیلم
کد خبر: 4027168
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۰
اثری در ستایش مقام مادر

«بی‌بی جان» آماده پخش شد + فیلم

مستند «بی بی‌جان» اثری در ستایش مقام مادر است که پس از یکسال کار آماده پخش شده است.

سید حمید میرحسینی، مستندساز در گفت‌و‌گو با ایکنا پیرامون کار جدید خود «بی‌بی جان» چنین گفت: این مستند اثری در ستایش مقام مادر است؛ مادری که سال‌هاست از سه کودک معلول خود نگهداری می‌کند. در این فیلم علاوه بر کارگردانی، نویسندگی پروژه را هم بر عهده دارم.

وی افزود: فیلمبرداری این کار از زمستان سال گذشته آغاز شد و دو ماه تصویربرداری آن طول کشید. مراحل فنی این مستند تا چندی پیش ادامه داشت. درباره طولانی شدن مراحل فنی هم باید بگویم می‌خواستم کار بهترین کیفیت را داشته باشد، برای همین زمان کافی صرف مراحل فنی آن کردیم.

این مستندساز ادامه داد: «بی‌بی جان»، روایتگر زندگی بی‌بی‌جان کریمی‌زاده ساکن سیرجان است که به تنهایی سرپرستی سه کودک معلول ذهنی (بیماری PKU ) را بر عهده دارد و در این راه با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می‌کند و همچنان  عاشقانه و مادرانه در این مسیر سخت زیست می‌کند.

سیدحمیدمیرحسینی از مستند سازان برجسته کرمانی است که برخی از مستندهای وی طی چندسال اخیر از شبکه های مختلف تلویزیون پخش شده است و در جشنواره تولیدات تلویزیونی شیراز توانسته با مستند ستاره از کویر ۸ عنوان جایزه را در هشت بخش به دست آورد. وی همچنین ساخت فیلم‌های مستندی چون: سمفونی خاموش، رو به جایی دور، نجوایی در دوردست، و اینک زندگی، قطره چون دریا و … را در کارنامه کاری خود دارد. این مستندساز توانسته است تا به امروز در بیش از شصت فستیوال ملی و بین المللی فیلم حضور پیدا کند و عناوین مختلفی را به دست آورد.

دیگر عوامل این فیلم عبارتند از؛ مدیر تصویربرداری: علی رضا نجیب‌زاده، صدابردار: افراسیاب امیری، مدیر تولید: زینب عبدالله آبادی، پژوهش : سمیرا شیخ مظفری، مهسا حقانیت ،سیدحمید میرحسینی، عکاس و برنامه‌ریز: فرزاد میرحسینی، مجری طرح: حجت طاهری، موسیقی: فواد توحیدی، صداگذاری: مریم شهسواری، تدوین: سیدحمیدمیرحسینی، ترجمه: نازیتا شاه اسماعیلی، مشاور پزشکی: فهیمه ناظری، اصلاح رنگ: مازیار محمدی‌، مشاور رسانه‌ای: سارا کبریایی ، گوینده تیزر: علی رضا رازانی‌، ساخت تیزر: مهسا صادق‌زاده، دستیاران تصویر: علی‌رضا طاهرنژاد، علی صالحی، تهیه‌کننده: علی درویشی  با تشکر از مهندس ابوذر حلوایی‌پور، ابوذر خواجویی نسب و عماد محمدی.

انتهای پیام
captcha