تدارک شهرداری برای ارتباط تصویری مردم قم با رهبر انقلاب در ۱۹ دی
کد خبر: 4027057
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲

تدارک شهرداری برای ارتباط تصویری مردم قم با رهبر انقلاب در ۱۹ دی

مراسم دیدار مردم قم با رهبر معظم انقلاب در روز 19 دی به‌دلیل محدودیت‌های کرونایی به‌صورت تصویری در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود و شهرداری قم برای برگزاری باشکوه‌تر این مراسم تدارک دیده است.

تدارک شهرداری برای ارتباط تصویری مردم قم با رهبر انقلاببه گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مردم قم هر ساله به‌منظور گرامیداشت روز ۱۹ دی با  حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی(ره) دیدار می‌کنند که این دیدار امسال با توجه به محدودیت‌های کرونایی به‌صورت تصویری و در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار می‌شود.

شهرداری قم مسئولیت کمیته پشتیبانی از این مراسم را بر عهده دارد و تدارک خوبی برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن دیدار تصویری مردم انقلابی قم با رهبر معظم انقلاب را انجام داده است؛ رهبر انقلاب با هزاران نفر از قشر‌های مختلف مردم قم دیدار می‌کنند.

آماده‌سازی فضای شبستان امام خمینی(ره)، فضاسازی مناسب با نصب بنرها و استقرار صندلی با فاصله‌گذاری مناسب و همچنین فضاسازی اطراف حرم مطهر از جمله اقدامات شهرداری قم برای برگزاری این مراسم است.

سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم نیز بخشی از ظرفیت ناوگان خود را به‌منظور سهولت حمل و نقل شرکت‌کنندگان در پایان این مراسم در اطراف حرم مطهر مستقر می‌کند.

یادآور می‌شود، شرکت در این اجتماع باشکوه تاریخی تنها با هماهنگی و صدور کارت مخصوص و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی میسر است.

انتهای پیام
captcha