سردار سلیمانی با اخلاق‌مداری دل‌ها را مجذوب می‌ساخت
کد خبر: 4026664
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲

سردار سلیمانی با اخلاق‌مداری دل‌ها را مجذوب می‌ساخت

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا شمال‌غرب کشور، گفت: با مدیریت و اخلاق‌مداری و شیوه صحیح تربیتی خود در سپاه قدس، مردم را مجذوب می‌ساخت و امنیت را برای کشور به ارمغان آورد.

مجید ارجمندی‌فر جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع)به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، سردار مجید ارجمندی‌فر، جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا شمال‌غرب کشور، ۱۵ دی ماه در دومین همایش اقوام و ادیان در مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: سردار سلیمانی خود را سپر ولایت کرد و با ولایت و سیدالشهدا عهد و پیمان بست که دیگر اجازه ندهد درب امامت به آتش کشیده شود، عشق و علاقه سردار سلیمانی به رهبر انقلاب از علاقه به مکتب امام حسین (ع) نشأت گرفته و راهی که امامین انقلاب طی کردند راه سیدالشهدا(ع) است.

وی افزود: سردار سلیمانی معتقد بود امروزه ایران قرارگاه حسین بن‌علی(ع) بوده و جمهوری اسلامی حرم است و نباید خیمه ولایت را که خیمه پیامبر(ص) بوده را رها کنیم و اگر این اردوگاه آسیب ببیند قرآن آسیب می‌بیند و دیگری حرمی باقی نخواهد ماند و تمام مسلمانان شیعه و سنی باید با اعتقاد قلبی اجازه تعدی به دشمنان را ندهند.

سردار ارجمندی‌فر بیان کرد: سردار سلیمانی از بدو انقلاب سینه خود را سپر کرد و در سخت‌ترین عملیات دفاع مقدس با سربلندی بیرون آمد و با مدیریت و اخلاق‌مداری و شیوه صحیح تربیتی خود در سپاه قدس، مردم را مجذوب می‌ساخت و امنیت را برای کشور به ارمغان آورد.

وی ادامه داد: وظیفه نیروی سپاه قدس عمق بخشیدن به انقلاب اسلامی است و وقتی عراق و سوریه مورد حمله داعش قرار گرفت، سردار سلیمانی با باور به نصرت الهی وارد مبارزه با داعش شد و ترسی در وجود او نبود و می‌دانست بدون اذن و اراده الهی برگی از درخت نمی‌افتد و جانش را سپر ولایت و دین کرد و حماسه‌های بی‌نظیر و ماندگاری خلق کرد.

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا شمال‌غرب کشور تصریح کرد: زمانی‌که داعش از ۸۲ کشور جمع شده بود و به نام و نقاب اسلام تهدیدی برای همه ادیان و انسان‌ها بود، سردار سلیمانی مقابل آن‌ها ایستاد. 

وی گفت: سردار دل‌ها دارای روابط عمومی بسیار بالا، رئوف و مهربان بود و با تمام سران قبائل و مذاهب نشست و برخاست داشت و با روشنگری خود همه را برای مقابله با داعش و فتنه تجهیز، متحد، منسجم و آماده کرد.

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا اضافه کرد: هر کجا داعش وارد می‌شد تمامی آثار اسلامی را آن‌جا نابود کرد، سردار سلیمانی گروه‌های مقاومت را در منطقه راه‌اندازی کرد و پشتیبانی مالی حاج قاسم توسط مردم کشورهای منطقه بود و از دولت مطالبه‌ای نداشت و ۹۰ هزار نفر از جهان اسلام را سازماندهی کرد و لشکر ساخت.

وی افزود: حاج قاسم در سوریه سربازان خود را جمع کرد و به آن‌ها دستور داد به مساجد، مدارس و ... بروید و با روشنگری از مردم بخواهید با وحدت از کشورشان دفاع کنند و در گروه‌های مقاومت از ادیان و مذاهب مختلف حضور داشتند تا برای دفاع از تمامیت ارضی سرزمین خود آماده شوند.

سردار ارجمندی‌فر بیان کرد: هدف داعش ایران بود و سردار با ایجاد مدافعین حرم و  تربیت بسیجیان برای دفاع از مردم و ایران آموخت. 

وی گفت: رمز موفقیت و جاودانگی سردار سلیمانی اطاعت از ولایت بود که حتی پس از شهادتش تشییع پیکر او با توجه به استقبال و کثرت جمعیت به یوم‌الله تبدیل شد.

انتهای پیام
captcha