لزوم تلاش مضاعف مسئولان برای رفع مشکلات مردم
کد خبر: 4026507
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰

لزوم تلاش مضاعف مسئولان برای رفع مشکلات مردم

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: مسئولان استان باید برای حل مشکلات مردم پیش‌قدم شده و به سراغ آن‌ها بروند و از تمامی توان خود برای رفع دغدغه‌های ملت استفاده کنند.

به گزارش ایکنا از خراسان شمالی حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری، امام‌جمعه بجنورد، 15 دی ماه، در شورای اداری خراسان شمالی که با حضور آیت‌الله حسینی خراسانی عضو مجلس خبرگان رهبری در بجنورد برگزار شد، با تسلیت ایام فاطمیه و سالگرد شهادت شهید قاسم سلیمانی، با اشاره به حدیثی از امام باقر (ع) مبنی بر اینکه تمامی کمالات انسانی در سه اصل خلاصه می‌شود، اظهار کرد: اصل نخست آشنایی با دین است که فلسفه زندگی را تشکیل می‌دهد و همه باید در این راستا حرکت کنند، اصل دوم این است که دنیا با بحران و حوادث عجین شده و اصل سوم نیز این است که مؤمن باید در این مواقع صبر پیشه کند.
وی تصریح کرد: بر این اساس به دلیل آنکه حوزه فعالیت مسئولان بیشتر است، باید صبر و تحمل آن‌ها هم بیشتر باشد؛ به‌گونه‌ای که در صف اول جنگیدن با مشکلات قرار گیرند و میدان را خالی نکنند.
امام‌جمعه بجنورد در ادامه با اشاره به شرایط اقلیمی و مشکلات ناشی از خشک‌سالی در استان، افزود: نزولات جوی استان کاهش یافته که این موضوع کمبود آب شرب و خشک‌سالی را به همراه داشته است، از طرفی تحریم‌ها و سوء مدیریت‌های سابق و وعده‌های گذشته نیز شرایط را سخت کرده است که امیدواریم در این دولت این مشکلات برطرف شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین نوری تدبیر را از دیگر اصول دینی در زندگی بشری عنوان کرد و ادامه داد: برنامه‌ریزی و تدبیر در حوزه‌های فردی و جمعی متفاوت است؛ از این ‌رو یک مسئول باید نیاز سنجی کرده و ظرفیت‌ها را بسنجد تا بتواند برنامه‌ریزی درستی انجام دهد.
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمال بیان کرد: مشکلات با تدبیر و برنامه‌ریزی حل شده و رفع مشکلات نیز رضایت‌مندی و آرامش را به جامعه تزریق می‌کند.
وی اضافه کرد: در این راستا مسئولی که پستی را قبول می‌کند باید از همه توان خود در راستای حل مشکلات گام بردارد و به تعهدات خود عمل کند.
حجت‌الاسلام و المسلمین نوری با بیان اینکه رفع مشکلات مردم نیازمند تلاش مضاعف مسئولان است، افزود: مسئولان استان باید برای حل مشکلات مردم پیش‌قدم شده و به سراغ آن‌ها بروند و از تمامی توان خود برای رفع دغدغه‌های ملت استفاده کنند.

انتهای پیام
captcha