کنگره شهدای عشایر فارس برگزار می‌شود
کد خبر: 4026120
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹

کنگره شهدای عشایر فارس برگزار می‌شود

فرمانده سپاه عشایر استان فارس از برگزاری کنگره شهدای عشایر این استان در تاریخ 3 اسفندماه سال جاری در شیراز خبر داد.

کنگره شهدای عشایر، استان فارسبه گزارش ایکنا از فارس، سیدمحمد شکوهی، فرمانده سپاه عشایر فارس امروز، 14 دی‌ماه در جلسه شورای معاونین صدا و سیمای این استان با بیان اینکه 20 درصد شهدای عشایر کشور متعلق به استان فارس هستند، گفت: این استان دو هزار شهید عالی مقام عشایر را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

وی از برگزاری کنگره شهدای عشایر استان در تاریخ سوم اسفندماه سال جاری با حضور مسئولان کشوری و لشکری در شیراز خبر داد و از رسانه ملی درخواست پوشش رسانه‌ای این رویداد را داد.

شکوهی با قدردانی از تلاش‌های صدا و سیمای فارس برای به تصویر کشیدن غیرت و شجاعت رزمندگان عشایر در دوران دفاع مقدس و دفاع از حریم ولایت و همچنین تولید برنامه‌های جذاب رادیویی و تلویزیونی برای بیان زحمات این قشر مهم در استان به بیان ابعاد برگزاری این کنگره پرداخت.

سیدتقی سهرابی، مدیرکل صدا و سیمای فارس نیز در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره دلاورمردی‌های شهدای عشایر و قدردانی از تلاش تاریخی این قشر جامعه در انقلاب گفت: عشایر نقش برجسته و ممتازی در عرصه‌های مختلف کشور بر عهده دارند و همه وظیفه داریم این نقش و جایگاه را تقویت کنیم.

وی با ارزشمند توصیف کردن فعالیت‌های فرهنگی برای بیان و بازنمایی خدمات عشایر استان برگزاری کنگره شهدای عشایر در فارس را اقدامی در خور تحسین خواند و افزود: صدا و سیما پوشش رسانه‌ای کنگره را در چهار حوزه سیما، صدا، خبر و فضای مجازی در دستورکار خود قرار خواهد داد.

انتهای پیام
captcha