۱۲ هزار بسته معیشتی در چهارمحال‌وبختیاری توزیع شد
کد خبر: 4025609
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۷

۱۲ هزار بسته معیشتی در چهارمحال‌وبختیاری توزیع شد

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) از توزیع ۱۲ هزار بسته معیشتی در مرحله شانزدهم رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در چهارمحال‌وبختیاری خبر داد.

توزیع کمک مؤمنانه

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به‌نقل از روابط عمومی سپاه استان، سردار علی‌محمد اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) گفت: به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار دلها سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی و سالروز شهادت حضرت زهرا(س) و دهه بصیرت، ۱۲ هزار بسته معیشتی آماده و در قالب شانزدهمین مرحله رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه از پادگان امام خمینی(ره) تیپ 44 قمربنی هاشم(ع) روز گذشته ۱۲ دی‌ماه عازم شهرستان‌های ده‌گانه استان شد.

سردار اکبری افزود: ارزش ریالی بسته‌های تهیه شده حدود 6 میلیارد تومان است و هر بسته شامل کالاهای اساسی از جمله برنج، مرغ، روغن، عدس، لپه، لوبیا، ماکارونی و رب گوجه است.

این مقام مسئول بیان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا و فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر مواسات و همدلی، قرارگاه کمک مؤمنانه همزمان با سراسر کشور در سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) تشکیل شد، مردم سخاوتمند استان هم پای کار آمدند و تاکنون بالغ بر 350 میلیارد تومان کمک‌های مختلف معیشتی و بهداشتی و جهیزیه و غیره با همت سپاه و بسیج، نهادهای حمایتی و خیران جمع‌آوری و در میان آسیب‌دیدگان از کرونا و نیازمندان در شهرستان‌های مختلف استان توزیع شده است.

سردار اکبری تأکید کرد: توزیع بسته‌های معیشتی و کمک‌های مؤمنانه تا ریشه‌کن شدن کامل ویروس منحوس کرونا ادامه‌ خواهد داشت و نواحی، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع)، آمادگی دارند کمک‌های مردم باسخاوت و خیران استان را جمع‌آوری و در میان نیازمندان شناسایی شده توزیع کنند.

فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) گفت: افراد زیر پوشش نهادهای حمایتی و خیری توسط همان نهادها بسته معیشتی دریافت می‌‍‌کنند و افرادی که زیرپوشش هیچ نهادی نیستند نیز توسط ائمه جمعه و جماعت، رده‌های بسیج و همچنین رابطان سازمان بسیج سازندگی شناسایی شده و بسته‌های معیشتی بین آنها توزیع می‌شود.

انتهای پیام
captcha