روشنگری و بیداری عمومی؛ پیام اصلی حماسه 9 دی
کد خبر: 4024681
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵
امام‌جمعه اهل سنت دهگلان بیان کرد:

روشنگری و بیداری عمومی؛ پیام اصلی حماسه 9 دی

امام‌جمعه اهل سنت شهر دهگلان با اشاره به بیمه شدن انقلاب اسلامی ایران با بصیرت و هوشیاری مردم در 9 دی، گفت: روشنگری و بیداری عمومی از پیامدهای حماسه 9 دی‌ماه بود.

ماموستا عبدالسلام محمدی امام جمعه دهگلان

ماموستا عبدالسلام محمدی، امام‌جمعه اهل سنت شهر دهگلان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، با اشاره به بیمه شدن انقلاب اسلامی ایران با بصیرت و هوشیاری مردم در 9 دی سال 88، اظهار کرد: روشنگری و بیداری عمومی از پیامدهای حماسه 9 دی‌ماه بود.

وی افزود: در این مقطع زمانی به‌واسطه غفلت گروهی از افراد سودجوی داخلی جوی ناخوشایند در کشور پیش آمده بود که بصیرت و هوشیاری مردم موجب شد تا دشمن نتواند از این شرایط ایجاد شده سوء‌استفاده کند.

امام‎جمعه اهل سنت دهگلان بیان کرد: در اغتشاشات سال 88، مقدسات اسلامی و ارزش‌های انقلابی ما مورد سوء‌استفاده و هجمه دشمنان قرار گرفت و این فضای ایجاد شده موجب شد تا دشمن با استفاده از شبکه‌های اجتماعی، فضای مجازی و رسانه‌های گروهی خود، انتخابات و امنیت داخلی ما را زیر سؤال ببرد.

وی ادامه داد: خروجی 9 دی بصیرت‌افزایی عمومی ملت ایران را به دنبال داشت و این حضور همیشه در صحنه مردم در حماسه نهم دی‌ماه بار دیگر انقلاب را بیمه کرد.

ماموستا محمدی با اشاره به نقش مسئولان در همراهی و همگامی مردم با نظام و انقلاب را بسیار ویژه دانست و افزود: خدمتگزاری، اعتمادسازی و همراهی مسئولان با مشکلات مردم موجب گفتمان‌سازی شده و این اعتمادسازی یک ارتباط حسنه بین مردم و مسئولان را ایجاد خواهد کرد.

وی به حضور همیشگی مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب اشاره کرد و گفت: در صحنه‌هایی که ملت ایران اسلامی بدانند که هجمه علمیه اسلام، انقلاب و نظام مقدس انقلاب اسلامی است، حضور پیدا خواهند کرد.

امام‌جمعه اهل سنت شهر دهگلان اظهار کرد: مردم حمایت خود از نظام و انقلاب را در سختی‌ها و تحریم‌هایی که نمود واقعی آن را بر سر سفره مردم شاهد بودیم، نشان دادند و ملت ایران علی‌رغم تحریم‌های سخت دشمنان، هیچ‌گاه از آرمان‌های خود عقب‌نشینی نکرده و همواره استکبارستیزی را سرلوحه خو قرار داده‌اند.

وی گفت: ملت ایران بارها ثابت کرده‌اند که در دوران حساس می‌توانند معادلات دشمنان را برهم بزنند و افتخار دیگری را برای نظام، انقلاب و ایران اسلامی به ارمغان بیاورند.

انتهای پیام
captcha