«خانه مهارت» روی آنتن شبکه قزوین
کد خبر: 4021994
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲

«خانه مهارت» روی آنتن شبکه قزوین

مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: نقشه راه توانمندسازی کسب و کارهای کوچک و مشاغل خانگی در برنامه تلویزیونی «خانه مهارت» ترسیم می‌شود.

مشاغل خانگی

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین، علی رحیمی، مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین، اظهار کرد: برنامه زنده تلویزیونی «خانه مهارت» با هدف احیاء ظرفیت‌ها و صنایع رو به فراموشی استان قزوین همچون چرم دوزی، نمددوزی، قالیبافی، پرورش زعفران، پرورش زنبور عسل از سیمای مرکز قزوین روی آنتن می‌رود. در قسمت‌های مختلف این برنامه ۴۶ صنعت استان که فراموش شده‌اند و دارای ثبت جهانی نیز هستند، معرفی و مورد بررسی قرار می‌گیرند.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه دارای بخش‌های متنوعی همچون: گفتگو با هنرمند یا مدرس صنایع دستی بومی استان، بخش کارشناسی با موضوع تجاری‌سازی و تسهیلگری صنعت مورد نظر، بررسی طرح توجیهی اقتصادی و ارزیابی کسب و کارهای خانگی، معرفی کارآفرین برتر، گزارش مردمی، آسیب شناسی کسب و کار با برقراری تماس تلفنی با یک کارآفرین ناموفق در همان زمینه است.

این مسئول ادامه داد: در این برنامه تلویزیونی با اجرای مسابقه پیامکی در هرقسمت به ۳ نفر، یک مجموعه جامع آموزشی راه اندازی کسب و کار خانگی به ارزش ۴ میلیون ریال اهدا می‌شود.

برنامه تلویزیونی «خانه مهارت» به تهیه کنندگی حسن نجفی، کارگردانی کیانوش بهاروند و اجرای مهدی مددخانی شنبه‌ها ساعت ۱۸:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه روی آنتن شبکه قزوین می رود.

انتهای پیام
captcha