تدارک حوزه هنری فارس برای سالگرد شهادت سردار سلیمانی
کد خبر: 4021230
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵

تدارک حوزه هنری فارس برای سالگرد شهادت سردار سلیمانی

معاون فرهنگی حوزه هنری فارس از تدارک برنامه‌های متعددی برای رویدادهای پیش رو در دی ماه از جمله سالگرد شهادت سردار سلیمانی خبر داد.

عبدالرضا قیصری، معاون فرهنگی حوزه هنری فارسبه گزارش ایکنا از فارس، عبدالرضا قیصری، معاون فرهنگی حوزه هنری فارس، روز گذشته، ۲۴ آذر ماه در حاشیه نشست خبری سومین دوره جشنواره شعر خاتم سلیمانی و مراسم رونمایی از پوستر این جشنواره گفت: برنامه‌های متعددی برای رویدادهای پیش رو در دی ماه از جمله سالگرد شهادت سردار سلیمانی پیش‌بینی کرده‌ایم.

قیصری با بیان اینکه لطف برنامه‌های فرهنگی این است که مردم‌محور باشد و افرادی که درگیر آن هستند خودشان کار را پیش ببرند و برگزار کنند گفت: جشنواره شعر خاتم سلیمانی از همان ابتدا چنین برنامه‌ای بود و همایش شاعران، 10 روز بعد از شهادت سردار سلیمانی شکل گرفت و امیدواریم همچنان با رویکرد مردمی ادامه پیدا کند.

وی افزود: امیدواریم در حوزه هنری با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری شیراز و انجمن ادبی آستان مهر به بهترین شکل کار را پیش ببریم.

معاون فرهنگی حوزه هنری فارس با تأکید بر اینکه شهادت سردار سلیمانی و انعکاسی که بعد از آن در تمام جامعه و اقشار مختلف داشت بر کسی پوشیده و پنهان نیست، بیان کرد: همه از شهادت ایشان متأثر شدیم و در این قضیه بازخورد و بازتاب‌هایی داشتیم و هنرمندان هم به همین نحو از این قضیه متأثر شدند.

قیصری با یادآوری اینکه توقع می‌رفت در فارس که مرکزیت ادبیات و فرهنگ کشور را دارد، بازتاب شهادت ایشان یک جلوه هنری به خصوص در حوزه شعر به خود بگیرد، گفت: اکنون این اتفاق افتاده است که این غنیمت است و ما ارزش کار و تلاش برگزار کننده‌های این رویداد را جدی می‌گیریم و سعی می‌شود که برنامه در سطح عالی برگزار شود.

انتهای پیام
captcha