برگزاری کنگره بین‌المللی «راهکار‌های گسترش فرهنگ غدیر و ترویج نهج‌البلاغه در جهان»
کد خبر: 4020348
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶

برگزاری کنگره بین‌المللی «راهکار‌های گسترش فرهنگ غدیر و ترویج نهج‌البلاغه در جهان»

کنگره بین‌المللی «راهکار‌های گسترش فرهنگ غدیر و ترویج نهج‌البلاغه در جهان» به همت بنیاد بین‌المللی غدیر طی سال آینده برگزار خواهد شد.

کنگره بین‌المللی «راهکار‌های گسترش فرهنگ غدیر و ترویج نهج‌البلاغه در جهان»

به گزارش ایکنا، «بنیاد بین‌المـللی غدیر» با انگیزه مـعرفی فرهـنگ نورانی غـدیر و مصحف شـریف نهج‌الـبلاغه، نخستین کنـگره بین‌المـللی «راهکار‌های گسـترش فرهنـگ غدیر و نهـج‌البلاغه در جهان» را با همکاری دفتر نماینده ولی فقیه، استانداری، حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها، نهادها، مراکز علمی، فرهنگی استان مازندران، برگزار خواهد کرد.

هدف از برگزاری این کنگره آشنایی با فرهنگ غدیر به عنوان الگوی حکومتی برای جوامع انسانی، آشنایی با نهج البلاغه به عنوان گنجینه بیکران معارف اسلامی، گشودن افق‌های جدید با بهره گیری از سرچشمه‌های غدیر و نهج البلاغه، تامین نیاز‌های ضروری جوامع انسانی از طریق گسترش فرهنگ غدیر وترویج نهج البلاغه به عنوان کلید حل مشکلات عصر حاضر، مقابله علمی با بحران‌های مختلف فردی و اجتماعی حاکم بر جوامع انسانی از منظر نهج‌البلاغه، گسترش فرهنگ غدیر و ترویج نهضت نهج‌البلاغه خوانی در جهان است.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار و مقالات خود را تا ۳۱ فروردین سال ۱۴۰۱ به دبیرخانه کنگره به نشانی الکترونیک http://co-ghadir۱۴۰۱mazandaran.ir/ و پست الکترونیک کنگره به نشانی Congressghadir۱۴۰۰mazandaran@gmail.com ارسال کنند. زمان برگزاری این کنگره متعاقبا اعلام خواهد شد.
 
کنگره بین‌المللی «راهکار‌های گسترش فرهنگ غدیر و ترویج نهج‌البلاغه در جهان» برگزار می‌شود
انتهای پیام
captcha