نشست «نقد نحله‌های انحرافی و گفتمان تقریب» در کردستان برگزار شد
کد خبر: 4017323
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹

نشست «نقد نحله‌های انحرافی و گفتمان تقریب» در کردستان برگزار شد

نشست کارگاه نقد «نحله‌های انحرافی و گفتمان تقریب» با حضور بانوان طلبه مدارس علوم دینی کردستان دیروز، هشتم آذرماه در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار شد.

نشست «نقد نحله‌های انحرافی و گفتمان تقریب»

به گزارش ایکنا از کردستان، زهرا موسوی، از اساتید حوزه و دانشگاه در نشست کارگاه نقد نحله های انحرافی و گفتمان تقریب دیروز، هشتم آذرماه در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار شد، با بیان اینکه الگوبرداری از سیره وروش پیامبر در زندگی از سوی مسلمانان امری ضروری است، اظهار کرد: تمام احادیث پیامبر حکم داروی شفابخش را در زندگی مسلمانان دارد.

وی با اشاره به اینکه بحث توحید از مباحث بسیار مهم برای همه مسلمانان است، افزود: خدا برای هدایت انسان‌ها پیامبرانی فرستاده که مهم‌ترین آن‌ها پیامبر مکرم اسلام و خاتم‌النبیین بوده است.

این استاد حوزه و دانشگاه‌های استان کردستان از خدا، پیامبر و قرآن کریم به عنوان سه اصل مهم در دین اسلام نام برد و بیان کرد: الگوبرداری از سیره وروش پیامبر در زندگی از سوی مسلمانان امری ضروری است و سبک زندگی ما باید بر این مبنا استوار باشد.

موسوی با بیان اینکه در اسلام همه چیز طبقه‌بندی شده است، گفت: امروز دشمنان اسلام در بستر رسانه‌ها و با تولید محتواهای مختلف سعی در ترویج و گسترش پلورالیسم دینی هستند.

وی با اشاره به اینکه همه عرفان‌های نوظهور به پلورالیسم دینی آلوده است، تأکید کرد: امروز دشمنان برای اینکه دین اسلام را تضعیف کنند دست به هر اقدامی می‌زنند، ایجاد عرفان‌های نوظهور برای تربیت سنی و شیعه‌ متعصب و شبه افکنی از اهداف مهم دشمنان در این راستا است.

این استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: پیگیر مطالب در فضای مجازی باید با آگاهی صورت گیرد در خیلی موارد این مطالب که به اسم عرفان تهیه و توزیع می‌شود با هدف سوق دادن افراد به سمت عرفان‌های نوظهور صورت می‌گیرد.

وی یادآور شد: قرآن جامع‌ترین و کامل‌ترین علوم را در خود دارد و محور حرکت همه ما به عنوان پیروان مکتب رسول‌الله باید قرآن باشد.

انتهای پیام
captcha