دولت به دنبال رفع مشکلات مردم و سرمایه‌گذاری است
کد خبر: 4014642
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷

دولت به دنبال رفع مشکلات مردم و سرمایه‌گذاری است

استاندار اردبیل، گفت: دولت به دنبال رفع مشکلات مردم به ویژه سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است که مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز در این ارتباط از هیچ تلاشی و حمایتی دریغ نخواهند کرد.

سیدحامد عاملی استاندار اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل، 29 آبان‌ماه، در بازدید از پروژه‌های مهم شهرستان گرمی، اظهار کرد: مجتمع گلخانه‌ای در ۵ هکتار طراحی شده که طبق تمهیدات به عمل آمده سال آینده به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید.

وی بیان کرد: این پروژه در طول چند سال گذشته به وضعیت خود باقی مانده بود که درصدد هستیم با همکاری بانک عامل و جهاد کشاورزی زمینه ایجاد اشتغال پایدار را در استان فراهم کنیم.

استاندار اردبیل، تصریح کرد: در تلاش هستیم با حضور سرمایه‌گذاران در شهرستان گرمی شاهد رونق و توسعه اشتغال و اقتصاد در این شهرستان باشیم.

عاملی اظهار کرد: شهرستان گرمی قطب مهم شیرآلات ساختمانی کشور بوده و در جهش تولید و اشتغالزایی نقش بزرگی ایفا کرده است.

وی افزود: دولت به دنبال رفع مشکلات مردم به ویژه سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است که مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز در این ارتباط از هیچ تلاشی و حمایتی دریغ نخواهند کرد.

استاندار اردبیل ادامه داد: مسئولان موظف هستند در راستای تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید زمینه حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را در استان رقم بزنند و مشکلات و موانع اقتصادی را در منطقه به حدأقل برسانند.

انتهای پیام
captcha