تخفیف کتب پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به مناسبت هفته کتاب
کد خبر: 4014022
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳

تخفیف کتب پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به مناسبت هفته کتاب

سیدغلامرضا حسینی، مدیرعامل سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی اظهار کرد: طرح‌های تخفیف كتاب که برگزار می‌شود به نوبه‌ خود اقدام ارزشمندی است، و هرچند وقت یكبار دلگرمی در میان اهل مطالعه و كتابفروشی‌ها ایجاد می‌كند.

به گزارش ایکنا، سیدغلامرضا حسینی، مدیرعامل سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی اظهار کرد: در شرایط بحران ناشی از كرونا، بدیهی است كه هر كمك و طرحی كه موجب رونق حداقلی كتابفروشی‌ها بشود ارزشمند است. نمایشگاه مجازی از حیث دسترسی، گستره‌ای به پهنای ایران را در بر می‌گیرد و در تمام نقاط کشور امکان سفارش کتاب فراهم شده است. همچنین برای تسهیل دسترسی فرهیختگان، اساتید حوزه و دانشگاه، طلاب و دانشجویان و تمام مخاطبان در سراسر کشور، به مناسبت گرامیداشت هفته کتاب در بیست و نهمین دوره هفته کتاب سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی طرح تخفیف 10 الی 50 درصد به همراه ارسال رایگان به سراسر کشور برای خریدهای بالای پنجاه هزار تومان همچنین اهدای کتاب برای خریدهای بالای صدهزارتومان را از تاریخ 24 آبان تا 5 آذر برگزار می‌کند.

وی گفت: در این طرح امکان بازدید، انتخاب و خرید بیش از هزار عنوان از آثار پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، کانون اندیشه جوان، مؤسسه فرهنگی دانش و اندیشه معاصر و منتخبی از کتاب‌های سایر ناشران معتبر از جمله: سوره مهر، نشر بین‌الملل، نشر معارف، کتابستان و… فراهم شده است.

انتهای پیام
captcha