ایجاد اشتغال پایدار؛ هدف طرح ملی توسعه مشاغل خانگی
کد خبر: 4013669
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰
مدیراجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی گلستان بیان کرد:

ایجاد اشتغال پایدار؛ هدف طرح ملی توسعه مشاغل خانگی

مدیراجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی گلستان گفت: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در سه مرحله انجام می‌شود و هدف مشاغل‌ خانگی، ایجاد اشتغال پایدار است.

مهدی خطیر نامنی مدیر اجرایی طرح ملی مشاغل خانگی گلستانمهدی خطیرنامنی، مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل‌ خانگی استان گلستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از گلستان با بیان اینکه هدف از طرح ملی مشاغل خانگی ایجاد اشتغال پایدار است، بیان کرد: شیوع بیماری کرونا و تعطیلی کسب و کارها در کشور موجب شد موضوع‌ مشاغل‌خانگی مورد توجه قرار گیرد و براین اساس افراد پس از استعداد‌یابی و استعداد‌سنجی و با ارائه خدمات آموزشی و مشاوره‌ای به بازار اتصال پیدا می‌کنند.

نامنی با بیان اینکه این طرح برای متقاضیان به‌صورت رایگان است، تصریح کرد: با تقویت پیشران‌ها در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی درصدد پایداری و افزایش بازار و فروش آنها هستیم. مشاغل خانگی در رونق اقتصاد خانواده‌ها و در تولید ملی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند.

مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی گلستان اظهار‌کرد: دنیا به سمت مشاغل خانگی حرکت می‌کند و ما نیز باید پیش از گذشته، موضوع مهم اشتغال را در بخش‌خانگی دنبال کنیم و مشاغل خانگی امنیت برای خانواده‌ها به وجود می‌آورد و آسیب‌های اجتماعی را کاهش می‌دهد.

انتهای پیام
captcha