اشتغال ۱۵۰۰ نفر در صنعت چاپ آذربایجان غربی
کد خبر: 4008665
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱

اشتغال ۱۵۰۰ نفر در صنعت چاپ آذربایجان غربی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: ۷۰۴ واحد چاپ در این استان فعال بوده که چشم انتظار حمایت همه جانبه از طرف مسئولان هستند و نیز بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر در این تعداد واحد فعالیت دارند.

ناصر خدایاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، دهمین جشنواره صنعت چاپ شمال آذربایجان غربی با حضور ناصر خدایاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ۶ آبان در خوی برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی صنعت چاپ را به عنوان یکی از مهمترین ابرازها در معرفی فرهنگ دانست و اظهار کرد: امروز این صنعت در حوزه تجارت و صادرات کالا ظرفیت بزرگی محسوب می‌شود که در این زمینه هم چاپ صنعتی می‌تواند بیشترین نقش را داشته باشد.

حجت‌الاسلام ناصر خدایاری افزود: ۷۰۴ واحد چاپ در این استان فعال بوده که چشم انتظار حمایت همه جانبه از طرف مسئولان هستند و نیز بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر در این تعداد واحد فعالیت دارند.

وی با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره صنعت چاپ در شمال استان ادامه داد: افزایش کیفیت و کمیت صنعت چاپ استان و ارائه دستاوردهای جدید در این حوزه از اهداف مهم این آیین است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی بیان کرد: افزایش واحدهای صنعت چاپ با تجهیزات مدرن و به‌روز همراه با بازاریابی برای فروش محصولات نیازمند حمایت و سرمایه‌گذاری در این حوزه است.

وی عنوان کرد: ایجاد فرصت‌های شغلی جدید در صنعت چاپ با بهره‌گیری از متخصصان این حوزه تحولی عظیم در این صنعت خواهد آفرید.

وی پیوند فرهنگ با صنعت چاپ را دستاوردی مهم دانست و افزود: توسعه فرهنگی نیازمند پیوند آن با صنعت چاپ است که می تواند به تثبیت سرمایه و تسهیل ارتباطات با کشورهای همسایه شود.

 

انتهای پیام
captcha