جشنواره تئاتر منطقه‎‎‎‎‎‎‎‎‎ای خلخال برگزار می‌شود
کد خبر: 4008044
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹

جشنواره تئاتر منطقه‎‎‎‎‎‎‎‎‎ای خلخال برگزار می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خلخال، از برگزاری هفتمین جشنواره تئاتر منطقه‎‎‎‎‎‎‎‎‎ای خلخال از 6 تا 8 آبان ماه خبر داد.

رضازاده// جشنواره تئاتر منطقه‎‎‎‎‎‎‎‎‎ای خلخال برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، رویا کاظمی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خلخال، چهارم آبان‌ماه، ضمن اعلام این خبر در خلخال، اظهار کرد: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده، هفتمین جشنواره تئاتر منطقه‎‎‎‎‎‎‎‎‎ای خلخال از 6 تا 8 آبان ماه برگزار می‌شود.

کاظمی بیان کرد: این جشنواره در بخش تئاتر خیابانی و صحنه‌ای به صورت منطقه‌ای در خلخال و کیوی و در بخش نمایشنامه‌نویسی به صورت استانی در مجتمع فرهنگی هنری خلخال برگزار خواهد شد.

وی افزود: تعداد 5 گروه نمایشی در این جشنواره حضور خواهند داشت که در طول ۳ روز به اجرای عمومی خواهند پرداخت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خلخال، بیان کرد: سعید نوریان، جاوید رخشانی و نادر آزاد دل اعضای هیئت داوران بازبینی هفتمین جشنواره تئاتر منطقه‎‎‎‎‎‎‎‎‎ای خلخال هستند.

کاظمی به نحوه داوری آثار رسیده اشاره کرد و افزود: در مرحله بازبینی از ۷ کار نمایش صحنه‎‎‎‎‎‎ای 5 اثر به جشنواره راه یافت و در مرحله نمایشنامه‎‎‎‎‎‎‎نویسی 14 متن ارسالی رسیده به دبیرخانه توسط داوران استان بازخوانی شد و نفرات برتر در روز اختتامیه معرفی و از آنان تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام
captcha