افتتاح چهلمین دوره جشنواره فرهنگی هنری «فردا» در اردبیل
کد خبر: 4004440
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۹

افتتاح چهلمین دوره جشنواره فرهنگی هنری «فردا» در اردبیل

مدیرکل آموزش وپرورش استان اردبیل، گفت: دانش‌آموزان استان، با افتتاح چهلمین دوره جشنواره فرهنگی هنری «فردا» در بیش از ۷۰ رشته فرهنگی و هنری به رقابت خواهند پرداخت.

افتتاح چهلمین دوره جشنواره فرهنگی هنری «فردا» در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، احمد ناصری، مدیرکل آموزش وپرورش استان اردبیل، ۲۰ مهرماه، اظهار کرد: دانش‌آموزان استان، با افتتاح چهلمین دوره جشنواره فرهنگی هنری «فردا» در بیش از ۷۰ رشته فرهنگی و هنری و سومین دوره جشنواره فرهنگی و هنری کانون های فرهنگی تربیتی ،به رقابت خواهند پرداخت.

وی بیان کرد: مسابقات فرهنگی و هنری از فعالیت‌های تربیتی است که به رشد و شکوفایی استعداد و افزایش سطح آگاهی دانش‌آموزان کمک شایانی می‌کند.

ناصری خاطرنشان کرد: در این مسابقات دانش‌آموزان با هدایت و نظارت مربیان و استادان حاذق به رقابتی سالم می‌پردازند و با فرهنگ و هنر ملی، ایرانی و اسلامی آشنا می‌شوند.

مدیرکل آموزش وپرورش استان، ادامه داد: چهل سال است که این مسابقات در سطح مدرسه، منطقه، استان و کشور برگزار شده و بسیاری از چهره‌های سرشناس و شاخص فرهنگی و علمی کشور از دل این مسابقات در عرصه‌های فرهنگ و هنر می‌درخشند.

وی با اشاره به ساحت، عبادی اعتقادی، فرهنگی اجتماعی سند تحول بنیادین، تاکید کرد: برگزاری چنین جشنواره هایی در راستای ساحت های سند تحول بنیادین است که پرورش روحیه مشارکت‌جویی، مسئولیت‌پذیری، تعامل و همدلی بین دانش‌آموزان و دست‌اندرکاران تعلیم و تربیت را بدنبال دارد.

انتهای پیام
captcha