دوره مشاوره عمومی برای متقاضیان مشاغل خانگی اردبیل برگزار شد
کد خبر: 4003561
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴

دوره مشاوره عمومی برای متقاضیان مشاغل خانگی اردبیل برگزار شد

به همت دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان، دوره مشاوره عمومی برای متقاضیان این طرح در امامزاده سیدعبدالعزیز محله نیار اردبیل برگزار شد.

رضازاده// دوره مشاوره عمومی برای متقاضیان مشاغل خانگی اردبیل برگزار شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، به همت دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان، دوره مشاوره عمومی برای متقاضیان این طرح در امامزاده سیدعبدالعزیز محله نیار اردبیل برگزار شد.

تقی قاسمی خادمی، عضو شورای راهبری و علمی دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان اردبیل، 18 مهرماه، در این دوره آموزشی در اردبیل، اظهار کرد: هدایت شغلی مناسب و ایجاد بسترهای لازم برای تعداد قابل توجهی از زنان خانه‌دار و نیروی کار جوان در محله نیار که از محله‌های نسبتا پرجمعیت اردبیل است می‌تواند علاوه بر کمک به اقتصاد خانواده، به چرخه اقتصادی و رونق تولید در اردبیل کمک کند.

وی افزود: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با استفاده از ظرفیت پیشران‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده درصدد کمک به تحقق این امر مهم است.

عضو شورای راهبری و علمی دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان اردبیل،‌ ضمن ارائه توضیحاتی پیرامون ویژگی و مزایای طرح توسعه مشاغل خانگی، نحوه شرکت در دوره‌های آموزشی، اتصال به بازار و راه‌اندازی فروشگاه‌های اینترنتی را برای متقاضیان تشریح کرد.

این دوره دو ساعته که با همکاری دفتر تسهیل‌گری محله نیار و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد، ضمن تشریح فرآیند اجرایی طرح به سؤالات مخاطبان پاسخ‌های مناسب ارائه گردید.

در این جلسه فرم‌های مشاوره و استعدادسنجی توسط هر متقاضی تکمیل و به کارکنان دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی  که در جهاددانشگاهی استان اردبیل فعالیت دارد، تحویل داده شد.

انتهای پیام
captcha