فراخوان مهرواره عکس «میهمانان سرزمینم» اعلام شد
کد خبر: 4001608
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۶
به‌مناسبت هفته ملی کودک؛

فراخوان مهرواره عکس «میهمانان سرزمینم» اعلام شد

مهرواره عکس «میهمانان سرزمینم‌» به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم و به‌مناسبت هفته ملی کودک آغاز به‌کار کرد.

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری استان قم، مهرواره عکس «میهمانان سرزمینم» با هدف معرفی و آشنایی سبک زندگی کودکان افغانستانی در سطح جامعه، برگزار می‌شود.

این مهرواره با توجه به موقعیت اجتماعی و حضور اعضای افغانستانی در مراکز کانون قم دنبال می‌شود و بر همین اساس رویکرد این مهرواره شادی و خوشحالی کودکان افغانستانی، امیدافزایی، ایجاد نشاط و پویایی اجتماعی است.

محورهای موضوعی مهرواره عکس «میهمانان سرزمینم» بر اساس شعار هفته ملی کودک با عنوان رنگ خوش زندگی (سبک زندگی افغانستانی)، حال خوش کودکی (دنیای پر امید کودکان افغانستانی)، شادی کودکان افغانستانی و ایرانی در کنار هم و خاطرات من و پدر شهیدم (فرزندان شهدای تیپ فاطمیون) طراحی شده است.

براساس شیوه‌نامه‌ اجرایی این فراخوان، شرکت‌کنندگان در گروه سنی نوجوان ۱۲ تا ۱۸ سال می‌توانند در این مهرواره شرکت کنند.

عکس‌های ارسالی با تلفن همراه و دوربین قابل پذیرش است و حجم تصاویر ارسالی باید حداقل هشت مگاپیکسل و همراه با مشخصات کامل از جمله نام و نام خانوادگی، سن، تحصیلات و شماره تلفن همراه باشد.

هر نفر مجاز به ارسال حداکثر سه عکس است و به آثار برگزیده جوایزی نفیس اهدا خواهد شد.

علاقه‌مندان به شرکت در این مهرواره می‌توانند تا  ۲۰ مهرماه آثار خود را به دبیرخانه‌ این مهرواره به نشانی qom.kpf.ir ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha