جشنواره کتابخوانی رضوی با استقبال خانوادگی قمی‌ها همراه شد
کد خبر: 4000166
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۹

جشنواره کتابخوانی رضوی با استقبال خانوادگی قمی‌ها همراه شد

یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی با استقبال خانوادگی مردم قم در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) در حال برگزاری است.

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از روز شنبه اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم، در پی حضور کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان قم در حرم مطهر حضرت معصومه (س) و معرفی و ترویج یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی، این جشنواره با استقبال و مشارکت قابل توجه خانواده‌ها و به خصوص کودکان و نوجوانان همراه شده است.

بر اساس این گزارش؛ طی شب‌های گذشته در حرم مطهر حضرت معصومه (س)، حدود ۹۰۰ نفر، شامل ۵۰۰ بزرگسال، ۳۰۰ کودک و ۶۰ نوجوان در ۲۰ پویش برگزار شده در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی مشارکت داشته‌اند.

یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در سه گروه سنی کودک، نوجوان و بزرگسال، در قالب‌های پویش کتابخوانی، نقاشی، شعرسرایی، تولید آثار هنری، داستان کوتاه و قصه‌گویی از ۲۷ خرداد شروع و تا ۱ آبان ادامه خواهد داشت.

در یازدهمین دوره این جشنواره در کنار رشته های نقاشی، پویش کتابخوان، مسابقه چهارگزینه ای و داستانک نویسی، رشته های شعرسرایی، پویش «برای امام زمانم» و قصه گویی اضافه شده و برای جلب مشارکت بیش از پیش ناشران و کتابداران دو بخش حمایت از چاپ و انتشار منابع برتر و نیز مروجان فرهنگ رضوی در نظر گرفته شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سامانه www.samakpl.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha