جذب ۱۷۰ میلیارد تومان کمک مالی در آذربایجان غربی
کد خبر: 3996434
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹

جذب ۱۷۰ میلیارد تومان کمک مالی در آذربایجان غربی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی گفت: امسال مردم نیکوکار استان بیش از ۱۷۰ میلیارد تومان برای کمک مالی به نیازمندان و افراد تحت پوشش استان اهدا کردند.

ارسالی| جذب ۱۷۰ میلیارد تومان کمک مالی در آذربایجان غربیعزیز سهندی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، اظهار کرد: امسال مردم نیکوکار استان بیش از ۱۷۰ میلیارد تومان برای کمک مالی به نیازمندان و افراد تحت پوشش استان اهدا کردند.

وی افزود: این کمک‌های مردمی در قالب صدقه، زکات، اکرام ایتام و محسنین، کمک به مراکز نیکوکاری بوده که اغلب به صورت نقدی پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی ادامه داد: این کمک‌های به روش‌های مختلف از جمله پرداخت مستمری، کمک‌هزینه درمان، کمک‌هزینه تحصیلی، پرداخت تسهیلات اشتغال و تامین مایحتاج مددجویان در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: در حال حاضر به ۱۸۶ هزار نفر از مددجویان تحت پوشش استان مستمری ماهیانه پرداخت می‌شود که ۳۲ هزار نفر آنها در دوران کرونا اضافه شده است.

سهندی در پایان اظهار کرد: امسال در راستای حمایت از اشتغال مددجویان ۴۴۵ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است و ۴۰۰ میلیارد تومان دیگر تا پایان سال پرداخت می‌شود.

انتهای پیام
captcha