۷ هزار مددجوی آذربایجان غربی نیازمند تامین مسکن هستند
کد خبر: 3996343
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۵

۷ هزار مددجوی آذربایجان غربی نیازمند تامین مسکن هستند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی گفت: امسال هفت هزار خانواده مددجوی نیازمند مسکن در سطح استان شناسایی شده که قرار است در مدت زمان دو سال مسکن مورد نیاز آنها تامین شود.

ارسالی| ۷ هزار مددجوی آذربایجان غربی نیازمند تامین مسکن هستندعزیز سهندی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، اظهار کرد: ایجاد اشتغال و تامین مسکن برای مددجویان از جمله اولویت‌های مهم کمیته امداد در سال‌های اخیر است.

وی افزود: در این راستا امسال هفت هزار خانواده مددجوی نیازمند مسکن در سطح استان شناسایی شده که قرار است در مدت زمان دو سال مسکن مورد نیاز آنها تامین شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی ادامه داد: در نظر است برای سه هزار و ۴۰۰ نفر از مددجویان زمین مسکونی خریداری و احداث شود و منزل مسکونی یک هزار و ۱۰۰ منزل مسکونی مددجویی مورد تعمیر قرار بگیرد.

وی عنوان کرد: امسال دو هزار و ۲۰۰ خدمت منازل مسکونی برای مددجویان ارائه شده است که از این تعداد ۶۰۰ مورد مربوط به خرید و تکمیل مسکونی و ۶۰۰ مورد دیگر نیز مربوط به تعمیر منازل مسکونی مددجویان بوده است.

سهندی گفت: هزینه لازم برای انجام این خدمات برابر با ۳۶ میلیارد تومان بوده و در ادامه سال نیز ارائه این نوع خدمات به مددجویان استمرار خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha