تسهیلات کم‌بهره به متقاضیان مشاغل خانگی در اردبیل ارائه می‌شود
کد خبر: 3995231
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰

تسهیلات کم‌بهره به متقاضیان مشاغل خانگی در اردبیل ارائه می‌شود

معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان اردبیل، گفت: حمایت مالی و اعطای تسهیلات کم‌بهره به متقاضیان به‌ ویژه پیشران‌ها یکی از مهم‌ترین معیارهای اجرای موفق هر طرح کارآفرینی و مشاغل خانگی است.

رضازاده// تسهیلات کم‌بهره به متقاضیان مشاغل خانگی در اردبیل ارائه می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، بهرنگ کوهی، معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان اردبیل، 14 شهریورماه، در جلسه بررسی و تصمیم‌گیری برای توزیع اعتبار مشاغل خانگی سال 1400 در اردبیل، اظهار کرد: حمایت مالی و اعطای تسهیلات کم‌بهره به متقاضیان به‌ ویژه پیشران‌ها یکی از مهم‌ترین معیارهای اجرای موفق هر طرح کارآفرینی است.

وی اضافه کرد: امیدواریم در سال‌جاری اعتبار ویژه‌ای برای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی که توسط جهاددانشگاهی در استان اردبیل در حال اجراست، ارائه و این حمایت‌های مالی در اسرع وقت انجام گیرد.

کوهی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان اردبیل، یادآور شد: تعدادی از متقاضیان طرح مشاغل خانگی در صورت دریافت تسهیلات کم‌بهره می‌توانند کسب و کار مناسبی برای خود ایجاد و تعدادی از پیشران‌های طرح نیز در صورت دریافت تسهیلات کم‌بهره به اشتغال‌زایی قشر قابل توجهی از متقاضیان کمک می‌کنند.

گفتنی است؛ در این جلسه مقرر شد در توزیع اعتبار سال 1400 مشاغل خانگی استان اردبیل، به طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان اردبیل توجه ویژه‌ای شود و اعتبار مناسبی در اختیار این طرح قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha