مسئولان برای مدیریت کشور به جوانان اعتماد کنند
کد خبر: 3994799
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۸

مسئولان برای مدیریت کشور به جوانان اعتماد کنند

امام‌جمعه موقت ارومیه گفت: اوضاع و مشکلات کشور تنها با مدیریت جهادی و استفاده از ظرفیت جوانان قابل برطرف شدن است بنابراین باید به جوانان اعتماد کرد.

ارسالی/مسئولان برای مدیریت کشور به جوانان اعتماد کنندبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام محمد حیدری‌زاد، امام جمعه موقت ارومیه، ۱۲ شهریور در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه امروز ارومیه، با بیان اینکه مسئولان باید کار و خدمت جهادی داشته باشند اظهار کرد: مدیر جهادی کسی است که برای رضای خدا تلاش کرده و خود را به مردم بسپارد و برای برطرف کردن مشکلات آنان تلاش کند.

وی افزود: مدیران و مسئولان باید امانت‌دار بوده چرا که این مسئولیت از طرف خداوند به آنان سپرده شده و باید بدانند که امین خدا، مردم، ولایت و رهبری هستند.

امام‌جمعه موقت ارومیه به بیان اینکه انسان‌ها در همه حال باید بر خدا توکل کنند گفت: افرادی که ولایت خدا را قبول نکرده و توکل بر خدا نکنند مانند عنکبوتی هستند که خانه‌ای از تار برای خودش می‌سازد و مشخص است که سست‌ترین پناهگاه را ساخته‌اند.

وی تصریح کرد: اوضاع و مشکلات کشور تنها با مدیریت جهادی و استفاده از ظرفیت جوانان قابل برطرف شدن است بنابراین باید به جوانان اعتماد کرد.

حجت‌الاسلام حیدری‌زاد با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد اعتماد به نیروی جوان عنوان کرد: معظم‌له فرمودند که هر کجا به جوانان اعتماد کردیم و امکانات در اختیارش قرار دادیم موفق شدیم. بنابراین وضعیت جدید با مدیریت جهادی و اعتماد به جوانان قابل برطرف شدن است.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با گروه‌های جهادی به آنان فرمودند، تنها 10 درصد ظرفیت گروه‌های جهادی به‌کار گرفته شده است و  اگر 90 درصد دیگر کشف شود به طور یقین زمینه برطرف کردن مشکلات کشور فراهم می‌شود.

امام‌ جمعه موقت ارومیه در ادامه عنوان کرد: در کنار مردم بودن مهمترین ویژگی دولت جدید است، بنابراین رویه‌ای که این دولت به کار گرفته بهترین رویه بوده و مسئولان و مدیران باید این روش را الگوی خود قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه اعتماد بین دولت و مردم از دست رفته است، تصریح کرد: در شرایط کنونی کشور باید زمینه اعتماد بین دولت و مردم با عدالت‌ورزی و فسادورزی فراهم شود و دولت جدید باید به دغدغه‌های مردم توجه ویژه داشته تا باعث برون رفت مشکلات شود.

حیدری‌زاد عنوان کرد: مسئولان و مدیران باید به وعده‌هایی که می‌‌دهند عمل کرده و برای اجرای آن روزشماری کنند.

انتهای پیام
captcha