حمله نظامیان صهیونیست به تظاهرات شبانه فلسطینیان در مرز غزه
کد خبر: 3994723
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۶

حمله نظامیان صهیونیست به تظاهرات شبانه فلسطینیان در مرز غزه

نظامیان صهیونیست با حمله به تظاهرات مسالمت‌آمیز فلسطینیان در مرز غزه شماری را زخمی کردند.

حمله نظامیان صهیونیست به تظاهرات شبانه فلسطینیان در مرز غزهبه گزارش ایکنا به نقل از فلسطین الیوم،  اهالی باریکه غزه برای ششمین شب متوالی در مناطقی از نوار مرزی با سرزمین‌های اشغالی تظاهرات مسالمت‌آمیز ضد صهیونیستی موسوم به «خشم شبانه» برگزار کردند که با حمله نظامیان صهیونیست روبه رو شدند.

نظامیان و تک تیراندازان رژیم اشغالگر در حالی که در پایگاه‌های نظامی خود و پشت خاکریزهای واقع در شرق نوار غزه مستقر بودند، به روی فلسطینیان شرکت‌کننده در تظاهرات شرق جبالیا در شمال نوار غزه و شرق البریج گلوله یا گاز اشک‌آور شلیک کردند.

بر اثر این حملات چند فلسطینی به ضرب گلوله واقعی یا پلاستیکی نظامیان صهیونیست زخمی و ده‌ها نفر دیگر هم بر اثر شلیک گلوله‌های گاز اشک‌آور دچار تنگی نفس شدند.

از سوی دیگر رژیم صهیونیستی تحت فشار افکار عمومی و اعتراضات چند روز اخیر، سرانجام «انهار الدیک» اسیر زن فلسطینی را که در ماه نهم بارداری خود در زندان به سر می‌برد، به قید وثیقه آزاد کرد.

این ششمین شب از برپایی تظاهرات اهالی غزه در اعتراض به ادامه محاصره این منطقه از سوی رژیم صهیونیستی است که در نزدیکی نوار مرزی در شرق شهر غزه، شهرک جبالیا و استان‌های خان یونس و رفح در جنوب نوار غزه برگزار می‌شود و تاکنون به شهادت یک کودک و یک جوان و زخمی‌شدن ده‌ها نفر دیگر منجر شده است.

حمله نظامیان صهیونیست به تظاهرات شبانه فلسطینیان در مرز غزه

انتهای پیام
captcha