اجلاس بغداد گامی مهم برای ایجاد ثبات در منطقه بود
کد خبر: 3994672
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹
الوفاق بحرین:

اجلاس بغداد گامی مهم برای ایجاد ثبات در منطقه بود

جمعيت ملی ـ اسلامی الوفاق بحرین طی بیانیه‌ای اعلام کرد: ما بر این عقیده‌ایم که اجلاس بغداد گامی مهم و پیشرو در راستای تحکیم روابط، اقدامات مشترک و ایجاد شرایطی جدید و پایدار در منطقه است.

به گزارش ایکنا؛ در این بیانیه تأکید شد: ما مشتاقانه منتظر نتایج این اجلاس برای کاهش شعله تنش‌ها در این منطقه مهم و فائق‌آمدن بر بحران‌هایی هستیم که در طول دهه‌ها، دولت‌ها و مردم را دچار فرسودگی و تحلیل نیرو كرده است.

الوفاق همچنین در این بیانیه بر لزوم تلاش بیشتر منطقه، دولت‌ها و مردم برای متبلورساختن دیدگاه‌های مشترک در زمینه‌های مختلف در راستای تحقق ثبات، توسعه، پیشرفت و مشارکت در سطوح اقتصادی، سیاسی ، امنیتی و اجتماعی تأکید کرد.

این بیانیه می‌افزاید: امیدواریم که این اجلاس به ایجاد یک تشکل مستحکم منتهی شود که به طور دائم نقطه قوت کشورهای منطقه باشد و به تقویت ثبات، تعامل، یکپارچگی، همکاری و هماهنگی در تمامی سطوح کمک کند که این خود موجب تجدید اعتبار و ایجاد فضای قدرت برای همه می‌شود.

در پایان بیانیه آمده است: الوفاق نقش حیاتی دولت و مردم عراق را در فراهم آوردن محیطی برای همگرایی و همگرایی بین کشورهای منطقه و بخش‌های مختلف آن ارج نهاده و امیدوار است که این نوع اقدامات و تلاش‌ها توسعه پیدا کرده و بر شرایط مردم و ملت‌ها تأثیر مثبت داشته باشد.

انتهای پیام
captcha