درخشش دانش‌آموزان استان فارس در جشنواره ملی نوجوان سالم و یاریگران زندگی
کد خبر: 3994166
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷

درخشش دانش‌آموزان استان فارس در جشنواره ملی نوجوان سالم و یاریگران زندگی

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس گفت: پس از اعلام نتایج کشوری جشنواره نوجوان سالم و یاریگران زندگی ۷ دانش‌آموز استان فارس حائز رتبه‎‌های برتر کشوری شدند.

به گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، جهان‌بخش بانشی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس امروز، 9 شهریورماه گفت: قریب به  15 هزار اثر از مدارس فارس در رشته‌های مختلف از جانب دانش‌آموزان و فرهنگیان به دبیرخانه جشنواره نوجوان سالم ارسال شد که پس از داوری تعداد 84 اثر به مرحله کشوری راه یافتند.

وی افزود: رشته‌های اقدام‌پژوهی، پروژه‌ها و مداخلات موردی برای توانمندسازی، محصولات فرهنگی و منابع کمک آموزشی، برنامه عمل سالانه، طرح درس، فیلم تدریس و ابتکارات از محورهای این جشنواره در بخش فرهنگیان بود.

بانشی تصریح کرد: در بخش دانش‌آموزی رشته‌های نقاشی، ایده‌پردازی، پوسترسازی، تصویرسازی، روزنامه دیواری، عکاسی، مقاله، بازی‌های رایانه‌ای، خلق کاراکتر، پویانمایی، فیلم داستانی، موشن‌گرافی و نرم‌افزار چندرسانه‌ای در بخش دانش‌آموزی از محورهای این جشنواره بود که خوشبختانه تعداد 7 اثر از دانش‌آموزان ساعی و خلاق این استان حایز مقام‌های برتر کشوری شدند.

وی با یادآوری اینکه این جشنواره با هدف نهضت فرهنگی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی همه ساله در کشور برگزار می‌شود، گفت: دانش‌آموز رویا عربی از ناحیه 2 شیراز در رشته موشن‌گرافی و مهسا عبدالهی از ناحیه یک شیراز در رشته فیلم کوتاه حایز مقام دوم کشوری و گلابتون حاجی‌پور از اوز در رشته نقاشی مداد رنگی موفق به کسب  مقام سوم کشوری شدند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس تصریح کرد: زهرا زارع از گراش موفق به کسب مقام سوم کشوری در رشته نقاشی مداد رنگی، علیرضا بامداد از منطقه فرگ و سارا جمشیدی نسب از لارستان در رشته موشن‌گرافی و سیده صبا موسوی از ناحیه 2 شیراز در رشته نقاشی رنگ روغن موفق به کسب عنوان شایسته تقدیر کشوری شدند.

انتهای پیام
captcha